Heb er zo mijn redenen voor, ik weet het niet. Ken jullie eigenlijk ook niet allemaal om dan naar een meeting te gaan. En verder het is wel gezellig zoals de vorige keer. Maar het is allemaal op afstand enz. & tja
kan het niet uitleggen ik zie wel even..
_Bitje_
Geplaatst: 10-11-10 19:02
oke dan, ik ga wel, word vast weer heel gezellig, ook al is het even rijden
Ik wil eigenlijk gewoon niet meer 'vriendinnen' meer op dik afstand hebben, het werkt gewoon niet. En zoals nu met mensen in het topic is het leuk & op wedstrijd tegenkomen etc. Maar het ligt eraan, misschien dat ik ook wel ga. het is wel gezellig enz.!
maargoed ik weet het niet, heb het ook nog niet gevraagd. maakt ook niks uit, zonder mij is het ook wel leuk genoeg en ik ga niet hier nu een heel verhaal houden.
_Bitje_
Geplaatst: 10-11-10 19:11
oke, als jij er niet over wilt vertellen wat het probleem is. moet jezelf weten natuurlijk Ik zou het overigens wel raar vinden als je weg gaat zonder reden.
IK GA SWS WEER, was vorige keer zooo leuk toen Dieuwke & ik de hele divoza rond gingen om Lotte te vinden, stond ze in een pashokje
Marieke1495
Geplaatst: 11-11-10 15:02
Dieuwkee schreef:
Ik ga niet weg?
Ik blijf lekker op Bokt hoor vind het daarvoor veel te leuk hier.
Ik weet niet zeker of ik wel ga/mag/kan meeten
hmm, ik kan me nog herrinderen dat jij een hele erge hekel had aan dat poppetje, nu gebruik je m zelf ook een beetje raar? komt iig niet heel erg 'aardig' over..