Ik heb vandaag ook eentje gegeten en zus, paps en opa ook. Ze waren echt lekker! Heerlijk zo met vulling er in!
Sunshine80
Geplaatst: 01-02-10 11:00
benangelique schreef:
hoe kon dat nou iris met je cc's? heb je de doos door elkaar geschud?
Geen idee, maar komt denk ik gewoon door het reizen met het ov. En er staken overal bloempjes uit, dus ze zullen elkaar wel kapot gemaakt hebben
Ach, ze gaan ook niet heel mijn buik in!!!! Heb er een briefje op geplakt, ik gun ze mijn ex niet
Vond het echt wel supergezellig!!! Maar volgende keer is het circuleren van de foto's met namen wel een idee!!! Moet tot mijn grote schaamte zeggen dat ik gewoon van sommigen niet meer weet welke boktnaam nou bij welke persoon hoort...
Word weer gezellig gekletst hier! Vond het wel gezellig, maar de workshop vond ik niet veel voorstellen! Vond dat ze wel erg makkelijk een hoop geld heeft verdiend ! Maargoed... Het was gezellig en daar ging het ook om !
Ik deel je mening over dat het niet veel voorstelde. Maar aan de andere kant, wat kan je verwachten van een workshop cupcakes vullen en bekleden? Het is niet heel technisch
En dat klopt dat ze dat zegt, daar heb je aparte workshops voor, net als voor suikerbloemen, boetseren etc Een workshop CC's decoreren is letterlijk laten zien hoe je vult en decoreert.
omdat decoreren met uitstekers m.i. geen uitleg/workshop behoeft, en ze dus best iets meer technieken had kunnen uitleggen..
Mayo
Geplaatst: 01-02-10 14:50
Ik snap je absoluut wel, begrijp me niet verkeerd. Maar dit is wat zo'n workshop inhoud ben ik bang. Ik had van tevoren al de angst dat het erg simpel en niks specaculair leerzaam zou worden. Maar ja, we wilden wat met z'n allen doen wat een complete beginner ook kon, ja dan kom je op zoiets uit.
Mayo
Geplaatst: 01-02-10 14:50
SaNNeS88 schreef:
omdat decoreren met uitstekers m.i. geen uitleg/workshop behoeft, en ze dus best iets meer technieken had kunnen uitleggen..
Maar watvoor techniek komt er kijken bij een CC vullen en decoreren?
ik heb in ieder geval net een zootje uitstekers gekocht (voor ong 60,- ). Weet door de workshop wel wat ik mooi en handig vind
Monique1985
Geplaatst: 01-02-10 15:16
Was niet de bedoeling dat er een discusie van kwam, maargoed nu we toch bezig zijn
Dat roosje ging ze ineens uitleggen, omdat ik ook roosjes aan het maken was. En vond een cc zo bol laten wel erg makkelijk en dan met een glas even een rondje maken en met pluggers hem versieren. Vond dat ze wel wat meer kon uitleggen over bloemen maken enzovoor!
Heb een workshop gevolgd daar leerde ik boetseren, roosjes maken, taart bekleden, marsepein kleuren, en de cutters gebruiken voor 30 euro! Maargoed ik zeg ook het ging om de gezelligheid.
En ik vind gewoon dat ze heel makkelijk geld heeft verdiend en dat is mijn mening!