man, stel ik daarnet nog zo vrolijk voor om hier te aperitieven en moet ik nu melden dat ik waarschijnlijk niet mee kan om financiele redenen... (nog niet zeker ze, maar kan dus niets beloven )Tis hier thuis dankzij onze favoriete, plots opduikende meelezer weer een hel en moet nu effe heel hard opletten wat ik met mijn centjes doe want anders ben ik Beau kwijt.
Sofiebeau: spijtig, der valt msch nog iets te regelen, nog 1 week om te slijmen hé, bij de mama & papa
Sofiehavan: zo lief!
SofieHavan
Geplaatst: 13-11-09 11:41
Ewel, ik heb nu ervaring, en dankzij al het eten en drinken dat iedereen me had, heb ik er zelf niet financieel aan moeten toedragen (wat uiteraard ook niet de bedoeling was, 't was niet dat IK een feest gaf hé, gewoon een huis ter beschikking). Dus allé het lukt perfect om zonder kosten de aperitief te organiseren. Ook was achteraf alles proper dus géén klachten!
Ik vind ook niet dat een aperitief bij iemand kosten voor die persoon moet meebrengen. Als iedereen ietske meepakt hebde al snel veel te veel, dus da kan zo e Natuurlijk sofie, hangt er ook vanaf hoe de sfeer is e?
mja kzou anders wel es willen meegaan ze. Gewoon stom pfff. Khad gehoopt da mijn collega ging gaan, maar die heeft weer ne zaterdag vrij (al 3 achter elkaar) en dan moet ik elke keer. En die mensen kunnen alleen op zaterdagochtend, tenzij da ik een keer 's avonds ga...
Ai das minder. Maar we gaan nog geregeld eens weg zi
Coberlina
Geplaatst: 14-11-09 00:01
hehe ok dan moet er wel nog iemand es mee gaan winkelen, want volgens mij heb ik dan niks om aan te doen
Stral
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-09 10:44
Foryourneeds schreef:
hehe ok dan moet er wel nog iemand es mee gaan winkelen, want volgens mij heb ik dan niks om aan te doen
of hoe Kim àlles met shoppen in verband brengt
sofie: goed dat ge meekunt! sofiehavan: lief ze jah, ik kan het mijne niet echt ter beschikking stellen, zou nogal stom zijn eh had alizé ook niets gezegd over eerst bij haar gaan?
over 't weggaan daarna: mij om't even, ik ga genoeg weg, eens een kalm weekend zou geen kwaad kunnen daar
kunde nie met de trein nog tot in Sint-Niklaas geraken? Dan kunde wel mee rijden met ons Kheb trouwens de vrijdag wa vroeger gedaan, komt goed uit (moet wel 2 avonden werken volgende week )