haha gewoon op centraal neem ik aan ? ik ben daar zo vanuit Edam !!! er rijd een regstreekse bus van edam naar amsterdam bustation !
Citaat schreef:Met hoeveel zijn we nou?1. Liz2. Désirée3. Jolien4. Chantal5a. Maris5b. Baby6. Joyce7. Valerie8. Amy9. Minouche10. Jill11. Kim12. Lienke13. Priscilla ( nog ff aan vader en irene vragen )
Ik ga alvast lopen dan ben ik tegen die tijd wel in amsterdam... Kan ik ook nog via een omweg richting Groningen...
http://www.rederijkooij.nl/index_nl.htmlIs 1 van de rondvaarten. Maar als je een boot wilt huren kost het wel 200 euro...* Daaaag *
moet nog even kijken hoe laat dat is. en 100% zeker.Ja dat moet ik om 8 uur beginnen met mesten. dan kan ik t nog wel redden
Chantal___ schreef:Aaaaah kom op Joyce!!! Die toneelvoorstelling is écht niet belangrijker dan ons hoor!!!! Evenals vroeg je bed uit
Euhm,, van mijn paa mocht het,, nu mn maa nog@! Ga vandaag doen, dus je hoort het vanaaf! Hoe gaan jullie er trouwens heen>? Ik waarsch. met de trein.
Zo grappig dat jullie dat nog moeten vragen Ik meld het gewoon "Hé pap, mam ik ga de 18e naar Amsterdam, dus eet niet thuis'.