sjonnie kotm maar bij ons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Whitepanther schreef:Vind dat Rosa wel een punt heeft maar volgens mij ben ik de enige die het daar mee eens is als ik de rest zo lees
M_Vainqueur schreef:Hoi mensen...ik ga nu heel stom doen(vind ik) maarja ik dacht ik vraag het gewoon(nee heb je ja kan je krijgen) maar als IEDEREEN het ermee eens is en als het kan wil ik nog best mee hoor want helaas is het gister zo misgelopen dat ik geen finale mag springen. Maar jullie moeten het er dan wel allemaal mee eens zijn! anders ga ik gewoon niet mee! ik hoor het wel;)
Citaat:Even een lijstje wie het er mee eens is en wie niet:
Whitepanther: mee eens
Whitepanther schreef:M_Vainqueur schreef:Hoi mensen...ik ga nu heel stom doen(vind ik) maarja ik dacht ik vraag het gewoon(nee heb je ja kan je krijgen) maar als IEDEREEN het ermee eens is en als het kan wil ik nog best mee hoor want helaas is het gister zo misgelopen dat ik geen finale mag springen. Maar jullie moeten het er dan wel allemaal mee eens zijn! anders ga ik gewoon niet mee! ik hoor het wel;)Citaat:Even een lijstje wie het er mee eens is en wie niet:
_blacky: mee eens
Aanvullen aub om het duidelijk te houden
Whitepanther schreef:M_Vainqueur schreef:Hoi mensen...ik ga nu heel stom doen(vind ik) maarja ik dacht ik vraag het gewoon(nee heb je ja kan je krijgen) maar als IEDEREEN het ermee eens is en als het kan wil ik nog best mee hoor want helaas is het gister zo misgelopen dat ik geen finale mag springen. Maar jullie moeten het er dan wel allemaal mee eens zijn! anders ga ik gewoon niet mee! ik hoor het wel;)Citaat:Even een lijstje wie het er mee eens is en wie niet:
_xManadisx_: mee eens
_xManadisx_: mee eens
nimmy: mee eens