ja dat klopt!.. maar ik wil het dan wel weer op tijd weten zodat ik vrij kan vragen.. enneh niet in de eerste week van de kerstvakantie he.. (22 dec. t/m 30 dec.) want dan zit ik in de zon..
ergens in januari ofzo lijkt me wel lekker. Zeker als het droge vorst is, dan is het koud maar ook niet echt koud.... jahoor diandra, wrijf het ons nog maar eens lekker in haha. Kzou zo met je mee willen.
Zo mensen,ik lees dat er niemand is gegaan, Rotweer was het he..heel dit weekend!
Hoop dat het alsnog een keer goedkomt! De bulten op Nike zijn rug zijn minder,maar nog niet over.. Komt vast wel weer!
Heb wel weer zin om te rijden,heb al een week niet kunnen rijden! Maargoed,ga geen risico's nemen..dan maar pech,en trouwens,met dit weer zit ik er ook niet om te springen om in een zwembad te rijden hahaha!
nou diandra dat moet me wel lukken! heb je al een 2 persoonsbed geregeld in je appartement of wat dan ook? Nou hebben jullie 2 toch nog lekker genoten van de bossen!
ziet er idd errug stoer uit!! Maar vanwaar die zwarte plukken? Hihi leuk onderschrift heb je, vandaar dat je zo stil bent de laatste tijd hihi (neeee, valt wel mee hoor)