Girlgamer schreef:biancailona schreef:@ griebels ik ben 28
Dan is griebels ouder.
Hopen dat het net zo'n mooi weer wordt als vandaag.
ps. wie heeft er Hyves?
ik heb hyves bianca-nouws
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Girlgamer schreef:biancailona schreef:@ griebels ik ben 28
Dan is griebels ouder.
Hopen dat het net zo'n mooi weer wordt als vandaag.
ps. wie heeft er Hyves?
biancailona schreef:@ griebels ik ben 28
WiskyBokjes schreef:nee, maar als ik eenmaal weg ben dan is het alleen maar wedstrijdje om aan kop te blijven en krijg haar neit meer terug...veel ste gevaarlijk!
griebels schreef:Een galopje mag best wel van mij hoor... Vind ik ook wel leuk, en ik ben ook niet vies van crossen, maar met zo'n grote groep is dat vragen om ongelukken
Hilde_q schreef:en anders wat bianca en ik al aangaven : in groepjes. Degene die niet willen draven een eind voor uit en degene die wel wille komen dan daarna aangegallopeerd
griebels schreef:Lijkt me eigenlijk ook niet zo'n goed idee Hilde... Ik weet niet hoe de andere zijn maar die van mij zou in het voorste groepje helemaal flippen als de rest aangecrosst komt en als ik in het achterste groepje zou zitten zou hij volgas de eerste groep voorbij stuiven
Gewone galop geen probleem maar crossen vind ik geen goed idee met zo'n groep. En dan bedoel ik niet met mezelf aangezien liekie toch voorop zal lopen dan maar voor de rest van de paarden die dan behoorlijk gaan aantrekken
WiskyBokjes schreef:we zien wel
I_Moondance schreef:Heee,
Sorry maar ik denk dat ik niet mee ga. En anders kan Moondance altijd thuis overnachten;)
groetjes Iris