tita schreef:sjoek jij geit ff lezen zijn geen verjaardagen maar lekker nachtjes bebes maken
Citaat:
OMG OMG OMG[/quote]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:sjoek jij geit ff lezen zijn geen verjaardagen maar lekker nachtjes bebes maken
Citaat:
Krista schreef:tita schreef:ik moet altijd op zaterdag ochtend hardlopen op de band van de sportschool hoe moet ik dat verdorie combineren
Gaan er ook nog partners mee
dan ga je maar hardlopen in het bos
IKbenEllen schreef:tita schreef:sjoek jij geit ff lezen zijn geen verjaardagen maar lekker nachtjes bebes maken
Daar leent dun Dirk zich ook prima voor hoor
tita schreef:nope te vermoeiden
hoe ga je naar eindhoven toe ga je via de A15 of via A20 gouda
Krista schreef:tita schreef:nope te vermoeiden
hoe ga je naar eindhoven toe ga je via de A15 of via A20 gouda
ehm dat zal wel Breda-Tilburg-Eindhoven worden of zo of anders A15 - Den Bosch - Eindhoven
IKbenEllen schreef:Er zijn meerdere wegen die naar Eindhoven leiden
Krista schreef:IKbenEllen schreef:Er zijn meerdere wegen die naar Eindhoven leiden
Ken ook over Groningen
tita schreef:echhh dat is dus vanuit Krimpen de A16 richting de moerdijkbrug of via de A15 richting Gorinchem en dan de A27 richting Breda
tita schreef:muts welke van die twee neem je denk je kan die beide
tita schreef:als ik mee ga dan dacht ik iid aan self rijdemaar dan zouden we toch ergens wel een punt kunnen afspreken moet wel goed komen denk ik zo
IKbenEllen schreef:Zoooooo wat een weertje vandaag he, zo wordt het vrijdag ook!
tita schreef:![]()
![]()
Nee toevallig niet maar het is de bedoeling dat vriendlief en ik weggaan de 2e een nachtje maar ik zal vanaaf ff vragen of ie nog gaat boeken.
Zo niet dat zou ik eventuweel mee kunnen al weet ik niet hoe ik daar moet komen zonder navigatie.
Draak kan sowieso niet mee
tita schreef:ik moet altijd op zaterdag ochtend hardlopen op de band van de sportschool hoe moet ik dat verdorie combineren
Krista schreef:tita schreef:ik moet altijd op zaterdag ochtend hardlopen op de band van de sportschool hoe moet ik dat verdorie combineren
dan ga je maar hardlopen in het bos
IKbenEllen schreef:tita schreef:sjoek jij geit ff lezen zijn geen verjaardagen maar lekker nachtjes bebes maken
Daar leent dun Dirk zich ook prima voor hoor
tita schreef:ik moet altijd op zaterdag ochtend hardlopen op de band van de sportschool hoe moet ik dat verdorie combineren
Miryamk schreef:Komt Tiet nou wel of niet?