ligt het station wel op de route van het crematorium.Als wij niet helemaal naar de andere kant van roermond hoeven te rijden willen we je wel oppikken. Maar als wij eerst heel roermond doormoeten rijden word het voor ons niet te doen.
Ik weet niet of ze het zelf al gemeld heeft, maar Girlgamer gaat niet meer mee. Ze is ziek helaas
Beterschap Girlgamer!
Ik was gisteren optijd thuis, we zijn al eerder naar huis toe gegaan met de trein ! Lag al om half 2 in bed heb overal spierpijn, vooral mijn knieen doen pijn Maargoed ! Ik ga nog even verder met eten en omkleden en dan zie ik jullie straks.
Zo, daarnet nog even een routebeschrijving uitgeprint en om 11 uur vertrek ik. Het is een halfuur rijden als het een beetje meezit Tot straks allemaal!
was bij n vriendin en net thuis. Iedereen heeft nu vervoer ed en kan worden opgehaald? aaronyve en lynn_nikita halen op van het station, die heb ik nog niet genoemd zien worden. Voor alle mensen die op het station aankomen en met de bus moeten gaan klooien is dit miss een oplossing?