Van de vorige keer ofzo? Ik niet, ik ken alleen Marlies, Joyce, Simone, Linsey (1x gezien) en de rest alleen via bokt of msn... (sorrie als ik iemand vergeet)
Chantal ben je nog wakker???? Waar komen de spelletjes?? gewoon op de zelfde plek?? ik heb je PB gestuurd! maar moet nu offline! Slaaplekker en tot morgen allemaal!!
Morgen zal ik in alle vroegte er nog 1 plaatsen.. want ik ga vroeg naar Towa, Ik heb er zin in, woehoe woehoe... het gaat vast leuk worden.. met super weer!!
Hier het weersbericht :
De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op zaterdag 19 mei 2007 om 23.43 uur.
Vannacht is het helder en vanochtend schijnt de zon nog.
Vannacht is het vrij helder en koelt het bij weinig wind af tot zo'n 7 graden.
Overdag is het aanvankelijk zonnig, maar in de loop van de ochtend neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk toe. In de loop van de middag en avond neemt vooral in de westelijke kustprovincies ook de kans op regen toe. Verder landinwaarts kunnen zich enkele (onweers)buien ontwikkelen, er is daarbij ook kans op hagel en windstoten. Het wordt in het westen rond 16 graden, landinwaarts ligt het kwik tussen de 20 en 23 graden. Er staat weinig wind.
Zo, ben er net weer, ik moest vanavond nog foto's maken van mijn vaders ex-band. Die hebben een nieuwe formatie. Krista, je moeder was er ook!! (Oranjerie)
Tot morgen iedereen en ik zal zorgen dat mn camera weer opgeladen is!
ik ben ook weer wakker, kom net met bed uit rollen. ik heb een slechte nacht gehad helaas. bah.... en ja marjolein klopt, me moeder had een uitje met dehaar collegas van het werk.
hier weer een weersbericht van mij:
De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op zondag 20 mei 2007 om 05.30 uur.
Eerst nog vrij zonnig. Toenemende kans op enkele (onweers)buien.
De dag begint fris. Het is aanvankelijk zonnig, hoewel er in het oosten en zuidoosten al enkele wolkenvelden zijn. In de loop van de ochtend neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe. In de loop van de middag en avond neemt vooral in de westelijke kustprovincies de kans op wat regen toe. Verder landinwaarts kunnen zich enkele regen- of onweersbuien ontwikkelen, er is daarbij met name in het oosten ook kans op hagel en windstoten. Het wordt in het westen rond 17 graden, landinwaarts ligt het kwik tussen de 20 en 23 graden. Er staat maar weinig wind.
het blijft dus gewoon droog, yes yes... en ik hoop dat wij die 23 graden krijgen
ik ga nu aankleden, en dan straks naar de paarden , heb er zo zin in !! tot straks , ( mijn moeder neemt trouwens de camera mee, dus dat worden leuke foto's ) haha