NoireIdylle schreef:Laura24 schreef:Hmmm al deze bokkers zaten op dezelfde school? Nee dit is op bokt zelf georganiseerd...
Sorry dat het niet zo genuanceerd overkomt, maar er worden nogal "domme" (sorry, kan er geen ander woord voor bedenken) opmerkingen geplaatst hier, en ik word daar nogal moe van...
Boktforum is er om discussies op gang te brengen en over bepaalde ideeen met elkaar uit te wisselen, om dan iemand meteen als dom te bestempelen vind ik jammer. Sta open voor meningen van anderen.
Of ze wel of niet met school zijn geweest heeft niets met een mening te maken, ze zijn niet vanuit een opleiding gegaan, en dat is een feit. Lezen is ook een vak...
Als het om iemand mening zou gaan, zou ik nooit iemand als dom bestempelen, maar ik zie het wel graag als een mening gebaseerd is op wat er geschreven is in het topic, en niet op verzinsels...
Edit: zoals ik al zei, wist geen ander woord voor dom, maar zal toch proberen uit te leggen wat ik bedoel: er wordt zomaar iets geroepen (in dit geval dus geen mening) wat nergens op gebasseerd is. Er is al beschreven dat deze excursie op eigen initiatief gemaakt is. Dus niet vanuit een opleiding. Ik weet niet waar je het idee vandaan had dat dat wel zo was. Maar goed, ging me niet specifiek om jou, vind het gewoon behoorlijk irritant als mensen niet even de moeite nemen om het topic te lezen...