Je moet maar zien hoor, je hoeft je iig niet belemmerd voelen om iets niet mee te nemen omdat je denkt dat het niet past. Ik neem zelf bijv. bij nader inzien toch ook maar weer alle drie de sjabrakken mee...
Nu weten jullie dus ook hoe het vervoer van Annemiek geregeld was. Gerlinde belde mij al op voordat ik had gelezen dat Top kreupel was, hoe we dat nu moesten doen. (ik lag nog in bed..) Ik vind het super lief van Gerlinde dat ze dit geregeld had. Anders had mijn vader met een gehuurde trailer gereden waarschijnlijk.
Ik vind het echt super jammer dat Inge en Top niet mee gaan. Hoop dat we het snel nog eens kunnen doen, en dat Inge en Top dan ook mee kunnen!
Ben trouwens nog even naar Maldegem gereden, voor de laatste 'hoognodige' spulletjes
Ik heb er ook super zin in hoor! Maar wat een geregel allemaal! Nu heb ik tijd om jullie paklijsten eens te bekijken en te vergelijken, en dan mn eigen spullen maar eens pakken. Die van Tenderwood liggen allemaal klaar!
Ohja, ik heb ook net van het rijden met Zil twee flinke blaren gekweekt. En ze doen zeer. Das wel balen dus. Gelukkig heb ik handschoentjes. Wordt afzien.
Trouwens.. hoe met dat dan als we onderweg natregenen? Moeten we dan een paraplu meenemen en haar zo drooghouden? Of pluggen we die fohn ergens in onderweg...
Nee, maar 1 van ons zou de stijltang meenemen en de ander de fohn. Hier zei ze fohn, maar vanavond zei ze stijltang op stal, maar ik zei dat die van mij oud was en nu weet ik niet meer wat ik mee moet nemen.
Hoeveel geld nemen jullie mee? Vorige keer zeiden jullie iets van 100 euri, klopt dat nog steeds?
Ik heb op het moment 125 in mijn portemonnee zitten.. Maar die 25 zat er nog in.. Dus ik heb 100 gepind.. Als ik te kort kom kan ik altijd nog wel ergens bijpinnen denk ik!
Ow, ik ben nog niet bij de Zeeuwen langsgeweest. Te druk met de paklijsten uit te printen haha! Zit nu dik in de stress. Effe snel douchen, want ik wou ook nog een programma zien om kwart voor 11.
Affijn, ik heb jullie nummers dus desnoods stalk ik jullie vannacht nog.