Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loesje688 schreef:WANNEER?
woensdag 3 januari
WAT?
Madame Tussauds, Waterlooplein en Kalverstraat.
Voor Madame Tussauds zijn tot nu toe 3 kortingsbonnen voor 50% korting voor 12 mensen. We zijn nu met z’n negenen dus als het goed is hebben we genoeg bonnen
MET WIE?
Ilse (polkaPONY)
Stefanie (stefanietjuh)
Ayla (geluksvogel)
Marieke (Mariekjee)
Martine (FreiaLover)
Marloe (marloe)
Kelly (KellYY1992)
Mandy (Mendiej)
Lisanne (Unfaithful)
Mocht ik iemand vergeten zijn of als er iemand op het lijstje staat die niet meegaat, graag even melden Ik kom er net trouwens achter dat Word uit zichzelf smileys maaktHoera!!! (ik typ dit dus even in word
Hij kent alleen en ))
REIZEN?
zelf te regelen, mocht je nog geen vervoer geregeld hebben, denk er dan aan dat je misschien met iemand mee kan reizen en voor degene die geen OV hebben: probeer met iemand mee te reizen die er wel een heeft, hiermee krijg je 40% korting op je treinkaartje.
WAAR AFSPREKEN?
Op de Dam, om 10:30
Zo, dat is alles op een rijtje dat we al hebben afgesproken. Mochten er nog dingen bij staan die je wil weten en die staan hier NIET bij, dan hebben we die nog niet afgesproken.
loesje688 schreef:Haha dat vind ik ook goed, dan ga ik wel even kijken of ik er om 10:30 kan zijn en dan maak ik een mooi spandoekje ofzo en dan ga ik op de dam staan
loesje688 schreef:Ik vond het al een goed ideeSchilderen we er zo kei groot het boktlogo op