Het was alleen zo jammer dat ik te vroeg wakker was om een emmer water klaar te zetten voor Marije en Fenneke.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Ik was te vroeg wakker. Marije had een tijd genoemd waarop ze ons zou komen wekken. Volgens mij was dat half acht of acht uur.
Ik wist dat ze water mee zou nemen, dus had ik mijn wekker gezet om 7 uur om zelf een emmer met water te vullen.
Heb drie kwartier gewacht tot er iemand binnen zou komen.
Helemaal niemand dus.
Toen ben ik maar weer gaan slapen en kort daarna werd ik wakker gespoten.
FennekeR schreef:
whahaha volgens mij heeft Marije boven gewacht tot je weer ging slapen.... (was via de cam te zien) en toen sloeg ze haar slag!!
Sjoert schreef:FennekeR schreef:
whahaha volgens mij heeft Marije boven gewacht tot je weer ging slapen.... (was via de cam te zien) en toen sloeg ze haar slag!!
Terwijl ik dat dus net aan het typen was, bedacht ik me dat ook ineens.
Baal er nu al bijna een jaar lang van.
TS: ik kan geen water gooien zolang die twee damesR hun camera's ini hun handen blijven houden.![]()
TheSam schreef:Sjoert toch... die cams kan je draaien hoor!
Sjoert schreef:TheSam schreef:Sjoert toch... die cams kan je draaien hoor!
Nee, dat bedoel ik niet.
Vorig jaar hadden ze beide een fotocamera in hun handen. Ik had de emmer al vast, maar kon niet gooien. Anders zou ik nu ruzie hebben met familieR denk ik.
Which reminds me. Fen.. hoe doet die camera van Ben het die hij had gekregen in Inida (India toch?)
TheSam schreef:Ja hoor Mar.. kom maar bij mij liggen
Het kan wel zijn dat ik poepjes laat hoor![]()
TheSam schreef:Owwww... ik snap m Sjoert! Maar dat kan ook geregeld worden hoor![]()
TheSam schreef:Ja hoor Mar.. kom maar bij mij liggen
Het kan wel zijn dat ik poepjes laat hoor![]()
TheSam schreef:Ik weet niet zeker of ik poepjes moet laten en ik weet ook nog niet of ze stinken![]()