Rocamor schreef:Oke, nog eenmaal (hoop ik) een korte samenvatting.
Vrijdag 29 december vanaf een uur of 11 verzamelen op Pferdehof Montferland, Heidpool 30 te Elten.
Iedereen elkaar gedag zeggen, paarden en ponies kijken, misschien eerst nog even wat drinken en ik neem aan dat de ouders van de jongere ruiters misschien nog wel even willen zien waar en met wie ze hun kroost meegeven
Esther gaf aan dat onze stalhouder voor de labels zorgt.
Ruiterbewijs is NIET nodig.
Ritje maken met zijn allen (behalve Maartje_h) door het oh zo mooie Montferland.
Nadien warme choco met appelgebak (laatste wordt aangeleverd door de schoonmama van Maartje_h)
Esther en Rocamor checken nog even of er voldoende warme choco in de kantine is, anders wordt dit geregeld.
Eten en/of drinken voor onderweg is mijns inziens NIET nodig (zo lang gaan we ook weer niet rijden)
In principe zijn er geen kosten verbonden aan de rit. Mochten er mensen zijn die in de kantine wat willen drinken, dan zijn hier uiteraard WEL kosten aan verbonden (tja, waar niet zou ik zeggen)
Op 28 december PM-en we allemaal naar Luxje opdat zij eraan denkt dat ze mooi weer meeneemt op 29 december....
Iedereen zorgt voor goede zin
Aangezien deze rit op vrijwillege basis gaat wil ik er nog wel even op wijzen dat iedereen verantwoordelijk is voor zichzelf en zijn eigen paard! Dus mochten er tenen worden geplet door overijverige poniesdan is ieder voor zichzelf verantwoordelijk.
De start is vanaf de pensionstal waar de paarden van Esther en Rocamor gestald staan. De pensionstalhouders hebben echter niets met deze rit te maken. Zij zijn uiteraard wel op de hoogte van dit gebeuren.
voor die andere 2 of 3