Rit voor meer en betere ruiterpaden in Ridderkerk en omstr.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:07

vrijdag marr,, 13.00 uur

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:08

ja vrijdag dat bedoel ik en waar gaat het helemaal heen? Want ik moet om 4 uur werken

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:12

MarJoo_ schreef:
ja vrijdag dat bedoel ik en waar gaat het helemaal heen? Want ik moet om 4 uur werken

Dat is nog de vraag

Door het park lopen we kans op een boete, maar ja we willen het gezellig houden en er het liefste meteen aandacht mee trekken voor ruiterpaden in het Oosterpark.

Over de weg lijkt me geen strak plan met 20 paarden!

Door het park zal hoogstens uurtje zijn

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:16

wat jullie ook kunnen doen, is dat jullie eerst door het reyerpark gaan, en dan in verschillende ploegjes (dus andere routes nemen) naar de gorzen.
Dan lopen jullie niet mer een grote ploeg in 1 keer over straat, en dat er dan per ploeg iemand mee gaat op de fiets.

En politie? Haha weg galloperen dit is dus een grapje

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:18

haha ja maarja dan heeft het nut van de krant en evt hart van nederland ook niet meer!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:19

MarJoo_ schreef:
wat jullie ook kunnen doen, is dat jullie eerst door het reyerpark gaan, en dan in verschillende ploegjes (dus andere routes nemen) naar de gorzen.
Dan lopen jullie niet mer een grote ploeg in 1 keer over straat, en dat er dan per ploeg iemand mee gaat op de fiets.

En politie? Haha weg galloperen dit is dus een grapje

Gorzen zijn verboden voor paarden officeel gezien.

En in het Reyerpark rijden neemt eigenlijk net nut weg voor de ruiterpaden in het Oosterpark

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:20

Kimmie_girl schreef:
haha ja maarja dan heeft het nut van de krant en evt hart van nederland ook niet meer!

Precies!

De combinatie komt sowieso.. hart van nl moet er nog over vergaderen

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:22

Ik dacht dat Elaine daar net een apart topic voor had gemaakt? Zodat dit gewoon een meeting zou zijn?
Wat willen jullie nou dan? Bekeurd worden in het Oosterpark? (nee dat werdt er dr straks gezegd) maar jullie willen wel daar heen om actie te voeren?
Misschien kan je actie voeren beter doen met meerdere mensen op de fiets en 2 te paard, anders wordt het misschien te chaotisch ?

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:22

Ja ik ga geheel met Marjoo mee.... Zou het niet beter kunnen formuleren....

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:23

Oke, met 20 paarden heb je wel meer indruk. Maar misschien is het kwa veiligheid verstandiger?

(of jullie moeten met zn alle voor het politiebureau gaan marcheren met de paarden ook leuk)

Palma_Dees

Re: bokt meeting ridderkerk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:23

Esmeralda is inderdaad ook wel een geschikt persoon, ikke niet ik laat jullie het woord doen ik word daar zo zenuwachtig van .

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:26

Ik zal de combinatie ed wel berichten van het feit dat het niet doorgaat.

Veel plezier. Ben benieuws waar jullie gaan rijden, want op wandel- en fietspaden in geheel Ridderkerk zijn paarden niet toegestaan.

Blijft alleen het Reyerpark over met ruiterpaden.. lekker voor de benen.

Have fun. ik bemoei me er niet meer mee

San_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:36

Gaat alweer lekker hier

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:38

Nee joh effe een hobbel in de weg maar dat komt ook wel weer goed...

Enne bokt zou bokt niet zijn als alles vlekkeloos zou verlopen !!
Laatst bijgewerkt door This_is_me op 12-04-06 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:38

* zucht *

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:39

Inderdaad dit moet gewoon normaal opgelost kunnen worden

_Kimmm

Re:

we kunnen toch gewoon in het park gaan rijden even wat aandacht aan onze ruiterpaden en daarna kunnen we toch weer lekker verder kletsen kom op zeg..

_Kimmm

Re:

we kunnen toch gewoon in het park gaan rijden even wat aandacht aan onze ruiterpaden en daarna kunnen we toch weer lekker verder kletsen kom op zeg..

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:40

Kimmie_girl schreef:

Dat wil ik ook

Maar blikbaar wordt dat niet door iedereen gewaardeerd

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:41

Ik wou net zeggen, wat we ook kunne doen is dat we alleen naar het oosterpark gaan voor actie, en dat we daarna gewoon lekker door gaan naar de gorzen. Iig dat met (spandoek ? ) en paarden op de foto staan voor de combinatie!

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:41

Lieve mensen,

we gingen een BOKTMEETING houden, geen demonstratie.
Dat de krant ingelicht werd, prima, aandacht aan een onderwerp geven kan nooit kwaad. Maar nu gaan er toch wel mensen lichtelijk tot zeer zwaar overkoken!! We hadden afgesproken dat we een gezellig rondje gingen hobbelen, tot de bekeuringen in beeld kwamen!! Toen kookte er een aantal per direct over. Ik stel het volgende voor:
We verzamelen gewoon op de parkeerplaats om 13.00 uur. Dan gaan we gezellig meeten en ijsjes eten (heb die dingen niet voor de kat zijn ... gekocht) Vandaar uit, hebben er 3 een gesprekje met de pers.(tenzij die echt niet meer komen)
dan kunnen de gene die het risico willen lopen voor die bekeuring een rondje door het park en die dat niet willen, gaan het rondje buitenom.
En zo moet het toch wel opgelost zijn, we waren met zoveel, en iedereen was zo enthousiast.
Demonsteren ect. daar moeten we gewoon een andere dag voor nemen en hier even goed over nadenken van hoe of wat.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:43

Esmeralda schreef:
Lieve mensen,

Dat de krant ingelicht werd, prima, aandacht aan een onderwerp geven kan nooit kwaad. Maar nu gaan er toch wel mensen lichtelijk tot zeer zwaar overkoken!! We hadden afgesproken dat we een gezellig rondje gingen hobbelen, tot de bekeuringen in beeld kwamen!! Toen kookte er een aantal per direct over. Ik stel het volgende voor:
We verzamelen gewoon op de parkeerplaats om 13.00 uur. Dan gaan we gezellig meeten en ijsjes eten (heb die dingen niet voor de kat zijn ... gekocht) Vandaar uit, hebben er 3 een gesprekje met de pers.(tenzij die echt niet meer komen)
dan kunnen de gene die het risico willen lopen voor die bekeuring een rondje door het park en die dat niet willen, gaan het rondje buitenom.
En zo moet het toch wel opgelost zijn, we waren met zoveel, en iedereen was zo enthousiast.
Demonsteren ect. daar moeten we gewoon een andere dag voor nemen en hier even goed over nadenken van hoe of wat.

amen

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:44

Elaine schreef:
Kimmie_girl schreef:

Dat wil ik ook

Maar blikbaar wordt dat niet door iedereen gewaardeerd

Nou niet iedereen?? tot nu toe ben ik de enige die gezegt heb dat ik het niet zo'n fijn idee vind om een prent van 30 euries te betalen... Heb verder alleen wat namen van meiden van stal genoemd omdat we het er vd week over hadden. En hun vonden ook dat het niet nodig is om ene prent te krijgen.. Verder hebben hun nog niet gereageerd.. DUs kan ik ook niet voor hun praten.. Je laat je dus wel erg snel op de kast jagen.. (door maar 1 persoon)

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:46

Elaine schreef:
Esmeralda schreef:
Lieve mensen,

amen

Sluit ik mij ook bij aan.. Nou Elaine zijn we het toch nog met elkaar eens. hahaha.. Opgelost!!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:46

This_is_me schreef:

Nou niet iedereen?? tot nu toe ben ik de enige die gezegt heb dat ik het niet zo'n fijn idee vind om een prent van 30 euries te betalen... Heb verder alleen wat namen van meiden van stal genoemd omdat we het er vd week over hadden. En hun vonden ook dat het niet nodig is om ene prent te krijgen.. Verder hebben hun nog niet gereageerd.. DUs kan ik ook niet voor hun praten.. Je laat je dus wel erg snel op de kast jagen.. (door maar 1 persoon)

niet iedereen kan toch ook iedereen op 1 persoon na zijn

Maar goed.. laten we de strijdbijl begraven en meegaan met het voorstel van Esmeralda.

Dan is iedereen blij en hebben we nog een ijsje ook