Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarJoo_ schreef:ja vrijdag dat bedoel iken waar gaat het helemaal heen? Want ik moet om 4 uur werken
MarJoo_ schreef:wat jullie ook kunnen doen, is dat jullie eerst door het reyerpark gaan, en dan in verschillende ploegjes (dus andere routes nemen) naar de gorzen.
Dan lopen jullie niet mer een grote ploeg in 1 keer over straat, en dat er dan per ploeg iemand mee gaat op de fiets.
En politie? Haha weg galloperen dit is dus een grapje
Kimmie_girl schreef:haha ja maarja dan heeft het nut van de krant en evt hart van nederland ook niet meer!
Kimmie_girl schreef:we kunnen toch gewoon in het park gaan rijden even wat aandacht aan onze ruiterpaden en daarna kunnen we toch weer lekker verder kletsen kom op zeg..
Esmeralda schreef:Lieve mensen,
we gingen een BOKTMEETING houden, geen demonstratie.![]()
Dat de krant ingelicht werd, prima, aandacht aan een onderwerp geven kan nooit kwaad.Maar nu gaan er toch wel mensen lichtelijk tot zeer zwaar overkoken!! We hadden afgesproken dat we een gezellig rondje gingen hobbelen, tot de bekeuringen in beeld kwamen!! Toen kookte er een aantal per direct over.
Ik stel het volgende voor:
We verzamelen gewoon op de parkeerplaats om 13.00 uur. Dan gaan we gezellig meeten en ijsjes eten (heb die dingen niet voor de kat zijn ... gekocht) Vandaar uit, hebben er 3 een gesprekje met de pers.(tenzij die echt niet meer komen)
dan kunnen de gene die het risico willen lopen voor die bekeuring een rondje door het park en die dat niet willen, gaan het rondje buitenom.
En zo moet het toch wel opgelost zijn, we waren met zoveel, en iedereen was zo enthousiast.
Demonsteren ect. daar moeten we gewoon een andere dag voor nemen en hier even goed over nadenken van hoe of wat.
Elaine schreef:Kimmie_girl schreef:we kunnen toch gewoon in het park gaan rijden even wat aandacht aan onze ruiterpaden en daarna kunnen we toch weer lekker verder kletsen kom op zeg..
Dat wil ik ook
Maar blikbaar wordt dat niet door iedereen gewaardeerd
Elaine schreef:Esmeralda schreef:Lieve mensen,
we gingen een BOKTMEETING houden, geen demonstratie.![]()
Dat de krant ingelicht werd, prima, aandacht aan een onderwerp geven kan nooit kwaad.Maar nu gaan er toch wel mensen lichtelijk tot zeer zwaar overkoken!! We hadden afgesproken dat we een gezellig rondje gingen hobbelen, tot de bekeuringen in beeld kwamen!! Toen kookte er een aantal per direct over.
Ik stel het volgende voor:
We verzamelen gewoon op de parkeerplaats om 13.00 uur. Dan gaan we gezellig meeten en ijsjes eten (heb die dingen niet voor de kat zijn ... gekocht) Vandaar uit, hebben er 3 een gesprekje met de pers.(tenzij die echt niet meer komen)
dan kunnen de gene die het risico willen lopen voor die bekeuring een rondje door het park en die dat niet willen, gaan het rondje buitenom.
En zo moet het toch wel opgelost zijn, we waren met zoveel, en iedereen was zo enthousiast.
Demonsteren ect. daar moeten we gewoon een andere dag voor nemen en hier even goed over nadenken van hoe of wat.
amen
This_is_me schreef:
Nou niet iedereen?? tot nu toe ben ik de enige die gezegt heb dat ik het niet zo'n fijn idee vind om een prent van 30 euries te betalen... Heb verder alleen wat namen van meiden van stal genoemd omdat we het er vd week over hadden. En hun vonden ook dat het niet nodig is om ene prent te krijgen.. Verder hebben hun nog niet gereageerd.. DUs kan ik ook niet voor hun praten.. Je laat je dus wel erg snel op de kast jagen.. (door maar 1 persoon)