Adamootje, net voor de kerst en met de kerstdagen is het vaak lekker rustig en lekker skiën

Gisteren lekker buitengereden met Dreamy en nog een stalgenootje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:S_en_Z schreef:Ik had je op fb volgens mij een pb gestuurd maar niets gehoord dus wss ook geen interesse Wilma
Dames, hebben jullie die meeting nog gehad met eten????
Is dat zo? Ik krijg 10tallen pbs per dag. Als ik geen reactie stuur heb ik er vast overheen gekeken.
Amburtjoz schreef:Wat zijn je eisen Wilma? Balen als het niet echt wilt lukken met bijrijdsters. Zoek je echt iemand voor een specifiek aantal dagen in de week? Ik zou best weer eens 1 dag per week iets tussen de paarden willen doen (wandelen, poetsen, longeren, eventueel rijden, ik mis de "me-time" daarin wel).
Maar jemig, van 30 naar 8! Wel wat meer rust voor jezelf gelukkig, zeker nu je er een kleine van 3 maanden bij hebt die ook de nodige liefde, tijd en aandacht vergt![]()
Eten? Ik heb iets gemist denk ik Sam
Amburtjoz schreef:Dat lijkt me eigenlijk toch niet echt teveel gevraagd, behalve dat diegene minstens 3 dagen per week 'beschikbaar' moet zijn.. Ik neem aan dat je geen vergoeding vraagt? Dit soort mensen moeten toch wel te vinden zijn(Ik heb zelf de tijd er niet voor, anders had ik oprecht interesse).
Detroit schreef:Klopt Lian, is inderdaad de Frissche Roemer