Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:09

Klopt Lian, is inderdaad de Frissche Roemer :))

Adamootje, net voor de kerst en met de kerstdagen is het vaak lekker rustig en lekker skiën :j Alleen dan wil/kan mijn schoonfamilie niet allemaal -O-

Gisteren lekker buitengereden met Dreamy en nog een stalgenootje *\o/* Was echt lekker! Hebben jullie nog iets gedaan met het mooie weer?

Afbeelding

Mandarijn

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:15

Leuke foto! Heerlijk met dit weer. :)

Ik heb er vanmorgen alweer een fotoshoot opzitten, was vroeg maar gelukkig wel het zonnetje erbij!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:58

Gaaf Detroit! Heerlijk zo met dit prachtige weer :)

Leuk Mandarijn! Wat heb je op de foto gezet?

Ik ga helemaal niks doen (oké, leren, volgende week tentamen). Vanavond even uit eten voor mams haar verjaardag, morgen laatste training en zaterdag onze 2e plaatsingswedstrijd voor de halve finale :D

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:21

Hey er is leven hier..
Kom ik ook nu pas achter.

Over bijrijders ongeving nieuwegein en montfoort.
Pff heb er al tientallen gehad.
Instructie ook trouwens.
Ik geloof dat ik nogal kritisch ben.. of mijn eisen zijn niet realistisch.. geen idee wat het is.

Maar goed ik ben deze winter van 30 naar 8 paarden/ponys gegaan waarvan er nog 2 te koop staan.
Heb in ene gewoon heel veel tijd over.
Al vult mijn kleine man van 3 maanden nu goed op.

Ook heeft mijn vriend een nieuwe hobby. Hij doet een beetje handelen elke keer 1 of 2 tegelijk.
Jeetje wat leer je daar veel van.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:09

Ik had je op fb volgens mij een pb gestuurd maar niets gehoord dus wss ook geen interesse Wilma :P

Dames, hebben jullie die meeting nog gehad met eten????

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:12

S_en_Z schreef:
Ik had je op fb volgens mij een pb gestuurd maar niets gehoord dus wss ook geen interesse Wilma :P

Is dat zo? Ik krijg 10tallen pbs per dag. Als ik geen reactie stuur heb ik er vast overheen gekeken.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:13

wilmatj schreef:
S_en_Z schreef:

Is dat zo? Ik krijg 10tallen pbs per dag. Als ik geen reactie stuur heb ik er vast overheen gekeken.

Dat kan ook natuurlijk :D

Sammiej van Dijk heet ik op fb

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:18

Wat zijn je eisen Wilma? Balen als het niet echt wilt lukken met bijrijdsters. Zoek je echt iemand voor een specifiek aantal dagen in de week? Ik zou best weer eens 1 dag per week iets tussen de paarden willen doen (wandelen, poetsen, longeren, eventueel rijden, ik mis de "me-time" daarin wel).

Maar jemig, van 30 naar 8! Wel wat meer rust voor jezelf gelukkig, zeker nu je er een kleine van 3 maanden bij hebt die ook de nodige liefde, tijd en aandacht vergt :+:

Eten? Ik heb iets gemist denk ik Sam :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:26

Ik zocht/ zoek iemand die kan helpen met de handelspaarden van mijn vriend.

Voor minimaal 3 dagen per week, vaste dagen.
Minimaal 18 jaar.

En iemand met lef, op vreemde paarden te stappen, bokken en steigeren niet eng vinden.

Onze voorkeur gaat uit naar iemand met dressuur ervaring, durven te springen en willen helpen met inrijden.

Ik heb nu 1 meisje voor de woensdag, donderdag en zondag.
Dus nu nog voor de andere 4 dagen. Of 3 hiervan..
2 hiervan kan ik over nadenken

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:31

Dat lijkt me eigenlijk toch niet echt teveel gevraagd, behalve dat diegene minstens 3 dagen per week 'beschikbaar' moet zijn.. Ik neem aan dat je geen vergoeding vraagt? Dit soort mensen moeten toch wel te vinden zijn :) (Ik heb zelf de tijd er niet voor, anders had ik oprecht interesse).

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:24

Amburtjoz schreef:
Wat zijn je eisen Wilma? Balen als het niet echt wilt lukken met bijrijdsters. Zoek je echt iemand voor een specifiek aantal dagen in de week? Ik zou best weer eens 1 dag per week iets tussen de paarden willen doen (wandelen, poetsen, longeren, eventueel rijden, ik mis de "me-time" daarin wel).

Maar jemig, van 30 naar 8! Wel wat meer rust voor jezelf gelukkig, zeker nu je er een kleine van 3 maanden bij hebt die ook de nodige liefde, tijd en aandacht vergt :+:

Eten? Ik heb iets gemist denk ik Sam :')

In t begin vh topic wouden ze persee sushi eten geloof ik maar ik lust t niet drom ben ik afgehaakt :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:38

Afbeelding
M'n trainingspaard vanmiddag. <3

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:24

Amburtjoz schreef:
Dat lijkt me eigenlijk toch niet echt teveel gevraagd, behalve dat diegene minstens 3 dagen per week 'beschikbaar' moet zijn.. Ik neem aan dat je geen vergoeding vraagt? Dit soort mensen moeten toch wel te vinden zijn :) (Ik heb zelf de tijd er niet voor, anders had ik oprecht interesse).

Het probleem is dat er vooral veel 'kindjes' intresse hebben. Of mensen met net te weinig ervaring of lef.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:33

Sam volgens mij is het plan nu een terrasje, dus daar komt geen sushi aan te pas :D

Mooi paard en mooie foto Mandarijn! <3

Hmm wel jammer Wilma, ik begrijp het wel! Er komt vast nog wel iemand op je pad die aan alle wensen voldoet :(:)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:49

Mag hier een link komen naar dat topic? :o

Sam, heb je je paardje verkocht? -O-

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:52

Hee :D
Ik leef ook nog.
Zit er over na te denken om volgend schooljaar een paard/pony te gaan zoeken in Utrecht om te rijden en/of te verzorgen. Ik moet mijn leven immers meer naar Utrecht gaan verplaatsen.
Toch heb ik het nu heeeel erg naar mijn zin qua paarden in Zwolle, ik ben vaak bij mijn verzorgshettie waar vaak kinderen op komen rijden, en ik ben graag op de manege.. Dus ik kan niet zo makkelijk afstand nemen.. Gelukkig zou ik nooit voor altijd afscheid moeten nemen, bij de manege kan ik altijd nog wel meedoen met ritten, vrij rijden of eventueel zelfs een keer een les.. Maar toch de sfeer daar is zo fijn vertrouwd nu.

Helaas gaat voor mij een handelsstal niet :( Naast het feit dat ik waarschijnlijk maar twee dagen kwijt ben zie ik mij niet als de persoon om jonge paarden te rijden.

Ik vind het trouwens ook wel leuk om een keer ergens wat te drinken! Ben wel een jonkie van bijna 20.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:07

Leuk Tamzel! Je studeert in Utrecht maar woont nog in Zwolle als ik het goed begrijp? Er zijn in de regio hier best wat mensen die een goede betrouwbare verzorgster zoeken volgens mij, wat ik wel merk is dat er toch vaak nog een bijdrage gevraagd wordt (ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar ik kan dat bedrag niet altijd standaard missen).

Wellicht dat we in april iets kunnen drinken met zijn allen? Het liefst op een zaterdagavond of donderdagavond in verband met mijn studie, werk en trainingen :)

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:20

Nope ik woon ook in Utrecht maar ben op woensdag en in het weekend bij mijn ouders in Zwolle.
Ja nu kan ik voor een student redelijk wat missen maar persoonlijk les ik liever 1 keer per week bij een manege dan dat ik voor dat bedrag 1 keer per week zelf mag rijden. Ik hou wel van opdrachten, verbetering en mensen om mij heen!

Ik vind het een leuk idee om een keer wat af te spreken alleen zaterdag en woensdag komen mij niet uit :)

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:24

Detroit schreef:
Klopt Lian, is inderdaad de Frissche Roemer :))

Dat heb ik dus goed gezien, grappig. Ik loop daar sinds kort ook rond :)
Ook een leuke foto trouwens, heerlijk om een buitenritje te maken met dit fantastische weer! (En je kleur zadel en hoofdstel blijft echt prachtig :)) )

Het is ook best lastig om je leven zo te verplaatsen hoor Tamzel, ik heb er ervaring mee haha. Ik heb drie jaar lang in Deventer op kamers gewoond, maar was er alleen doordeweeks en had eigenlijk mijn halve leven nog in Veenendaal (daar wonen mijn ouders). Inmiddels woon ik een paar maandjes in Utrecht en heb ik mijn plekje hier helemaal gevonden. :j
Terugkomend op verzorgpaarden in Utrecht, sinds kort verzorg ik dus een pony op de Frissche Roemer Detroit, vandaar dat ik het herkende!

April is bij mij al relatief vol, maar als ik vrij ben lijkt het me heel leuk om iets te gaan drinken! Anders sluit ik een andere keer aan. Zaterdag en donderdag zijn voor mij meestal ook de meest praktische dagen, dus dat sluit al aan Amber (ga er maar gewoon vanuit dat je zo heet) :)

Lastig Wilma (gelukkig hebben jullie allemaal al vrij verhullende boktnamen)! Je biedt juist echt een prachtige kans aan voor iemand die lekker wil trainen met paarden. Je zou toch denken dat er genoeg mensen zijn die zo'n kans willen grijpen! Misschien dat de meeste dan toch te weinig tijd hebben.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:32

Vandaar Tamzel, ja dan ben je maar praktisch 4 daagjes in Utrecht eigenlijk.. Wat studeer je? :) Herkenbaar wat betreft de paarden, en zeker als je het daar naar je zin hebt laat je dat toch niet zomaar even los!

Leuk Lian! Waar zit je in Utrecht? Ik heet inderdaad Amber haha, goed geraden :') Deze gebruikersnaam heb ik echt al zo lang en ben er zo aan gewend.. Wat betreft een drankje doen kan mei ook hoor, wat iedereen uit komt.. Denk dat we momenteel even volop in de studie zitten allemaal niet? Ik heb in ieder geval volgende week tentamens en daarna begint de nieuwe periode alweer met 2 vakken van mijn 2e jaar die ik nog moet halen..

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:47

Jaa ik sluit me ook aan als ik toevallig kan, voor mij hoeft niet alles omgegooid te worden :D

Ik studeer nu Pedagogische Wetenschappen! Wat ik hopelijk mag blijven doen, maar dan moet ik nu alles halen.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:52

Het lag al wel een beetje voor de hand hè, de naam Amber haha. Wat studeer jij? :)
Ik woon in Lombok! Sinds begin december, dus nu drie en een halve maand. Voor mij gevoel is het al veel langer, maar dat is vast een goede zaak. Ik ben inderdaad ook druk aan de studie! Maar in April valt dat dan wel weer mee. Alleen de eerste week april is nogal druk, dat is de laatste week van de periode, met 1 hele grote deadline, een tentamen en een presentatie. Daarna twee studievrije weken, waarvan ik de eerste op vakantie ben. Daarna ben ik weer beschikbaar. :P

Spannend Tamzel! Gaat het goedkomen denk je? Je zegt hopelijk, dus je bent iig gemotiveerd, dat scheelt al een hoop! Succes! :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 01:09

Mij lijkt wat drinken ook gezellig! :D

Voor mij zou woensdag of zaterdag het beste uitkomen, maar vrijdag of donderdag ook wel. Ligt er maar net aan. :))

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:09

Amburtjoz schreef:
Sam volgens mij is het plan nu een terrasje, dus daar komt geen sushi aan te pas :D

Mooi paard en mooie foto Mandarijn! <3

Hmm wel jammer Wilma, ik begrijp het wel! Er komt vast nog wel iemand op je pad die aan alle wensen voldoet :(:)

Oh dan heb ik ook wel interesse!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:13

Adamootje schreef:
Mag hier een link komen naar dat topic? :o

Sam, heb je je paardje verkocht? -O-

Ja.. kan t niet geloven dat ik t zeg.. maar... klopt.