Oja, en weet iedereen dat La Cubanita nu ergens anders zit? Zat eerst op de Mient en dat had ik zelf nog in m'n hoofd Maar misschien is het al langer zo en loop ik achter met m'n info hoor.
En Richard, ik weet niet waar je de vorige x heb geparkeerd. Maar als je bij de schelpenhoek parkeer sta je vele malen dichterbij waarschijnlijk. 5 Minuutjes lopen naar la cubanita, kan bijna niet mis gaan.
(althans alle andere parkeergarages die ik zie zijn een stuk verder weg)
Ik vond het gezellig! Wanneer gaan we weer? Om nog even het gezicht bij de Boktnaam te geven: Ik was degene met bril, en donker haar in een paardenstaart en ik zat tegenover Manon.
pinkie87
Geplaatst: 25-01-16 00:21
RiannaB schreef:
Ik vond het gezellig! Wanneer gaan we weer? Om nog even het gezicht bij de Boktnaam te geven: Ik was degene met bril, en donker haar in een paardenstaart en ik zat tegenover Manon.
Haha en naast mij
RiannaB
Geplaatst: 25-01-16 00:28
pinkie87 schreef:
RiannaB schreef:
Jullie hebben het goed uitgehouden met elkaar. Leuk! Ik heb als troost maar pannenkoeken staan bakken op.mn werk.
pinkie87
Geplaatst: 25-01-16 01:12
Ook thuis!!!
Heerlijk naar huis gewandeld wat een heerlijke stilt in het dorp dan! Ook binnen gekomen
Iloscorp
Geplaatst: 25-01-16 08:07
Goedemorgen dames van het Noord-Holland topic de meesten van jullie hebben het laat gemaakt zo te lezen, dus jullie zullen nog wel in coma liggen haha..
Graag meld ik mij ook in dit topic, en het lijkt me leuk om me bij een volgende meeting aan te sluiten!
Mijn naam is Ilona en ik ben 29 jaar, woonachtig in Schagen. Ik begreep dat er ook nog een ander Noord- Holland topic is waar er gebabbeld wordt? Kan iemand mij de link sturen, dan zet ik daar ook even een stipje