ik heb geen zin om mee te praten omdat ik volgens paar mensen alleen maar aandacht zoek. ik ga sws wel met 1 iemand meeten maar jammer dat sommige mensen voor elkaar verpesten.
Zijn hier ook mensen met allergieen? (Misschien wel handig om te weten?)
Anoniem
Geplaatst: 08-06-14 22:58
Het ligt er voor mij een beetje aan. Het Noorderplantsoen is voor mij in ieder geval om de hoek, dus als ik in [plaats] ben kom ik sowieso even langs. Maar het is dan vaderdag, dus ik ga ook nog even langs thuis op familiebezoek. Het hangt er dus een beetje vanaf hoe laat we afspreken Het handigste is om een bus te nemen richting het Noorderplantsoen (bv. lijn 11, maar je kunt altijd even een buschauffeur vragen). Als ik er bij ben wil ik jullie eventueel ook wel oppikken bij station Noord Als je met de auto komt is het wat lastig, dan zou je ergens in de wijk moeten parkeren, of wat verderop en dan alsnog een bus pakken.
Ik heb geen allergieën en ik zal nog even bedenken wat ik mee zal nemen. Misschien kan ik wel een quiche o.i.d. maken, dan hebben we ook iets hartigs .
Mij schoonzus staat op knappen, is al even over tijd dus even afhankelijk van wanneer die kleine komt ben ik er wel. Had gehoopt dat ze er al zou zijn.
Mijn oma is gigantisch op geknapt dus ik kan gewoon heen met hond
Anoniem
Geplaatst: 09-06-14 13:01
Wat goed om te horen Mira!
Karin92
Geplaatst: 09-06-14 15:11
Ik ben niet allergisch.
Misschien even handig om een lijstje te maken van wie er zeker weten komen? We hadden volgens mij om half 2 afgesproken toch... dat had ik in ieder geval in mijn agenda staan.
Ik begin wel even met het lijstje, als iedereen dan even quote en zijn naam er bij zet als je ZEKER WEET dat je er bij bent?
Citaat:
Aanwezig op 15 juni Noorderplantsoen: Karin92
BWendyB
Geplaatst: 09-06-14 16:10
Aanwezig op 15 juni Noorderplantsoen: Karin92 Sweetwendy
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-14 16:37
sweetwendy schreef:
Aanwezig op 15 juni Noorderplantsoen: Karin92 Sweetwendy Winsel