Het is hier iig, grijs en grauw. Ben nu zo'n 3km van juffrouw tok vandaan.
Fransje_70
Geplaatst: 06-09-13 20:04
Weather Pro: Ede 99% kans op regen Weeronline: Ede 90% kans op regen KMMI: Vooruitzichten Tamelijk wisselvallig weer met vooral zondag kans op veel regen. Middagtemperaturen veelal tussen de 16 en 19 graden.
Buienradar laat niet de buien zien die nog tot ontwikkeling komen helaas. Dus daar kan je niet alles aan afzien.
De weatherpro geeft per 3 uur de regenkans aan op zondag, en dat is om 8 u 97%, 11 u 97% 14 u 90% en 17 u 75% En de weatherpro heeft op mijn vakantie bewezen heel betrouwbaar te zijn qua regenvoorspellingen. (Hoewel ik echt hoop dat weatherpro er naast zit dit keer natuurlijk..)
Ik heb net gekeken maar overal staat nog steeds 90% kans op regen... zeker tot 15.00 smiddags...
Bedenk goed dat buienradar alleen de wolken aan kan geven die al ontwikkeld zijn, en niet de buien die nog ontwikkeld worden morgenochtend...
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 09:59
DE MEETING GAAT NIET DOOR!!!!
Vind het echt heel erg jammer.. had me er erg op verheugd, ook omdat ik morgen jarig ben en het graag met jullie gezellig wilden vieren. Maar er wordt overal zoveel regen verwacht.. en er op gokken dat een enkele website zegt dat het morgenmiddag wél droog is, en alles naar de middag verplaatsen en haast, haast.. nee.