pffffffft zo ver kijk ik nooit vooruit. (Gevolg van mijn hersenbloeding/aneurysma) Op dit moment zeg ik nee omdat we ff bij moeten spijkeren ivm dierenartsrekening.
cam
Geplaatst: 10-05-13 11:54
Gezellig ik ben voor. Weet je welke dag dat is want ik ben wel een deel van september op vakantie
GamblersCup
Geplaatst: 10-05-13 13:07
Ik zeg, heb ik wel zin in! Maar ik weet ook dat ik het in September loeidruk heb en dan met deadlines werk, dus ik kan niet toezeggen of ik daadwerkelijk kán...
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 14:22
Het maakt opzicht niet uit of we met veel of met minder zijn. Uiteraard zie ik het liefst iedereen........maar zien of dat haalbaar word. Er zijn dan ook veel stalgasten......er word ook meer en veel luidere muziek gedraaid. Eten is dan altijd 1 prijs incl alles. Mensen met allergieën doen er goed aan zelf eten mee te nemen.
Ik zal even in overleg gaan met Annelies, de stalbaas.
ik zeg , moet wel even kijken of ik slaag (dan zit ik in utrecht overdag doordeweeks) en als ik zak dan zit ik nog in bommel maar weet ik niet of ik weg mag
GamblersCup
Geplaatst: 13-05-13 20:00
Ik leur hier even tussendoor, als dat mag?
Ik heb een haflinger voor langere tijd bruikleen im Angebot! Niko is één van de therapiepaardjes van een vriendin van me, zij stopt er mee. Maar ze wil deze Haflinger niet verkopen. Dus zoekt ze iemand die wel een Haflinger onder wil brengen, hoefsmid en dierenarts kosten zijn voor die vriendin van me. Niko is heel cool, hij is echt leuk! Kan gereden worden door kids, volwassenen, beginners, gevorderden. Hij kan best leuk lopen, een klein sprongetje maken, maar ook gewoon braaf en rustig en een levensverzekering zijn. Ook leuk om mee buiten te hobbelen! Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten. Niko mag best naar Nederland verhuizen. Half jaar contract voor bruikleen, en dan verlengen bijvoorbeeld.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 20:04
Is het dan de bedoeling dat de bruiklener de stalling betaald?
GamblersCup
Geplaatst: 13-05-13 20:18
Ja, het is niet helemaal gratis, dat kan ik me niet veroorloven
Gamblers, heb mssn interesse! Het is dus een ruin....is hij gewend in een groep? ( 12 paarden gemengd) Wat is zijn stokmaat? 100% bomproof?
Ik zou hem dan willen om vooral buiten in het bos te rijden, als het kan naar de hei, maar dan moet hij verkeersmak zijn. Overdag op de wei in de groep, en savonds op stal.( Optie is ook om overdag op stuk wei te gaan en savonds op paddock met nog 2 andere pony's) Ik ben bang om te rijden, dus eerst natuurlijk oefenen , vertrouwen krijgen en les! Dat is dan hier gewoon op stal ( niet mooi maar alles wat een paard/mens nodig heeft) Het nadeel hier is wel dat in de maand dec/januari als er sneeuw ligt er niks mee gedaan word ( rijden) Als hij zich laat laden is het wel mogelijk om naar de binnenbak te gaan om te lessen, maar dan moet de weg ook veilig zijn, weet niet of dat een probleem is?
En natuurlijk zit ik iets uit de buurt, Zuid Limburg...... Mag ik anders gegevens, email of FB van de eigenaar? ( Als hij nog niet uitgeleend is)
Maar moet hier natuurlijk ook nog ff overleggen, en op stal.....whehehhee
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-13 08:35
21 September is er weer een speldag op stal. Veel van de paarden eigenaren gaan verkleed en wel een kuur op muziek rijden en strijden om de grote beker. Uiteraard ga ik met Sjaak ook mee doen Leuk moment voor een eventuele meeting voor wie dat wil.......gezellie Wat de kosten zijn moet ik nog even horen maar er moet geloof ik wel van tevoren betaald worden.