Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
animalwoman schreef:Dit ben ik en boy in rugzak haaha
Met boy is alles weer goed zn pootjes hadden gewoon last van de sneeuw
hij ligt nu te snurken heb hem daarstraks nog gewassen want hij was zo smerig door al die natte sneeuw
15 km was een makkie om te lopen alleen boy werd laatse 2 km mank door de sneeuw dus ging hij maar in de rugzak hah
[ Afbeelding ]

mymy schreef:animalwoman schreef:Dit ben ik en boy in rugzak haaha
Met boy is alles weer goed zn pootjes hadden gewoon last van de sneeuw
hij ligt nu te snurken heb hem daarstraks nog gewassen want hij was zo smerig door al die natte sneeuw
15 km was een makkie om te lopen alleen boy werd laatse 2 km mank door de sneeuw dus ging hij maar in de rugzak hah
[ Afbeelding ]
Gezellig zeg met je hondje
Ik loop ook met mn hond ( jack russel) die vind het heerlijk haha en goede conditie
Jammer dat ze niet mee mogen met de 4 daagse zelf.
risje schreef:mh....nog een oefenwandeltocht, die ik eigenlijk gewoon MOET lopen al is het maar deels: http://www.elfstedenwandeltocht.nl/
Je kunt ook een dag lopen, is 7 t/m 11 mei en de afstanden zijn tussen de 28,5 en 50 km.
Kosten per etappe zijn 15 euro of voor 21 kun je er busvervoer bij krijgen. Met een etappen krijg je een herinnerings medaille, loop je ze allemaal krijg je een elfstedenkruisje......die wil ik zo graag ooit halen!
mymy schreef:Tja sommige ergere zich nogal snel...
Niet dat ik hem meeneem daar niet van, overigens kun je ook achteraan lope waar minder mensen lopen hoor, een hond hoeft echt niet in de weg te lopen net zoals andere mensen niet in de weg lopen.

mymy schreef:Je hebt een punt dat het zielig is voor de hond zelf inderdaad kwa geluid.
Maar op het punt kwa ergeren ging ik erop in.
Ik woon op de route dus ben er wel geweest
Maar je hebt toch ook groepjes op mensen alleen die achterin lopen, alleen waar wat meer ruimte tussen zit? vaak op de laaste tijden waarop je binnen mag komen.
Maar ik heb toch nooit gezegd dat ik hem meeneem??