Ik ga ook elke dag ff kroelen enzo maar ze staan ongeveer tussen de 8 en 12u per dag op de wei, dus net als jij kan ik ze rustig een dag laten staan ^^
Silence
archy en cameron worden rond 7 uur in het land gezet met zo'n 20 andere ruinen en haal ze zelf tussen 3 en 5 weer binnen. Dus ook niet erg als ze een dagje of 2 vrij hebben. Hi hi.
aalstreep
Geplaatst: 29-05-12 22:06
mensen ik ga weer, tot morgen
Silence
Halloooooo Ik heb net weer heerlijk buitengereden met Sjel heb zijn brede Fjordenrug gemist. Zijn een route gegaan die we nog niet eerder zijn gereden, en het gras stond zo hoog dat Sjelmar er helemaal in verdween xD en af en toe maar een hap meepakken, maar ja als je alleen je mond open hoeft te doen om het te pakken snap ik dat wel
Ga vanavond denk ik nog even een rondje doen met Niaff.. ben voor nu ff moe.. (16 stallen mesten, paard rijden, wei mesten) Dus, even relaxen En Sjelmar word ook meer in beweging gehouden sinds hij bij Niaff op de wei staat, gezien ze altijd net dat plukje gras wil hebben wat hij staat te eten
aalstreep
Geplaatst: 30-05-12 15:59
heerlijk he zo een nieuwe rit. heb hier laatst ook zo een nieuw rondje geprobeerd. Julia vangt op die manier ook nog weleens een paar grasjes, alleen met het koetsbit krijgt ze ze zo moelijk weg.
Oeh das ook fijn. Ik wilde nog teruggaan voor Niaff vandaag, maar ach, die is de hele dag achter Sjelmar aan aan het vangen Dus morgen gaan we weer rijden
Silence