Hihi, m'n dag was al goed vandaag, maar dit is helemaal geweldig.
Ginny, hij heeft de draf van z'n vader inderdaad, ruim en machtig. Had ook totaal geen moeite met het zware zand. Nu scheelt het ook wel dat hij gewend is om zo'n 2 x per week naar het strand te gaan.
Ja dat had ik ook door dat jullie vaak op het strand komen! Ik had het idee dat ik nog niet niet in z'n achteruit terug ging toen ik in galop de berg op ging
volgens mij is dit een die ik nog niet heb geplaatst van Billy maar sorry als ik 'm nu dubbelpost.
Utixo
Geplaatst: 07-05-12 20:33
Miiejs schreef:
Ja dat had ik ook door dat jullie vaak op het strand komen! Ik had het idee dat ik nog niet niet in z'n achteruit terug ging toen ik in galop de berg op ging
Ik heb de laatste zin 6 x gelezen, maar ik word er geen wijs uit
Hahaha sorry zit op mijn iphone want upc is overleden geloof ik maar dat typt zo lastig klein haha!
Maar nog een poging; ik had het idee dat als ik omhoog gallopeerde ik nog net niet achteruit ging haha ze had er aardig wat moeite mee om boven te komen!
Volgens mij klopt ie zo
NinaCharlie
Geplaatst: 07-05-12 20:38
Nogmaals Billy
Utixo
Geplaatst: 07-05-12 20:39
Ah, zo!
Wij hebben bij de strandopgang een vrij steile rit om weer naar boven te komen. Het leukste is natuurlijk om dat in galop te doen, dus dat doen we ook regelmatig. Krijgen ze gespierde billen van