Nu eerst hopen dat hij nog vlotjes aankomt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:@Ciinderella Mag ik vragen waar je precies besteld hebt?
De lens die op mijn verlanglijstje staat kost hier namelijk € 1.800,-
Waarom heb ik ooit Nikon gekocht, de lenzen van Canon kosten de helft![]()
Bagheera_206 schreef:MadelonSunny schreef:@Ciinderella Mag ik vragen waar je precies besteld hebt?
De lens die op mijn verlanglijstje staat kost hier namelijk € 1.800,-
Waarom heb ik ooit Nikon gekocht, de lenzen van Canon kosten de helft![]()
De tegenhanger van jouw Nikon is even duur bij Canon. Dat is de lens die Ciinderella heeft besteld. Het voordeel van Canon is dat je wat meer keuze hebt in professionele lenzen in het goedkopere segment.
MadelonSunny schreef:Bagheera_206 schreef:
De tegenhanger van jouw Nikon is even duur bij Canon. Dat is de lens die Ciinderella heeft besteld. Het voordeel van Canon is dat je wat meer keuze hebt in professionele lenzen in het goedkopere segment.
Ik dacht dat de Canon iets van 1000,- is en de Nikon 1800,-
Achja, fotografie is een dure hobby.
Bagheera_206 schreef:Snel mijn foto's van afgelopen zondag afmaken. Anders stapelen de foto's zich op en kan ik mij vh weekend niet op de foto's van zaterdag storten.
MadelonSunny schreef:Bagheera_206 schreef:Snel mijn foto's van afgelopen zondag afmaken. Anders stapelen de foto's zich op en kan ik mij vh weekend niet op de foto's van zaterdag storten.
Slim ideeIk had nog 700 foto's van vrijdag en zaterdag dus heb die vandaag maar gauw afgemaakt. Anders raak ik straks helemaal gestrest door alle foto's die ik nog moet doen
En het is ook geen straf, als je er eenmaal in zit gaat het redelijk snel