elmo_browny schreef:Bagheera_206 schreef:Als we daadwerkelijk 14 modellen hebben heb je iets meer dan 10 minuten per model waar ook nog eens gewisseld moet worden. Misschien beetje kort? Ik weet niet wat de andere fotografen hiervan vinden. Is het dan een probleem als er mensen een paar modellen missen, omdat ze net lekker bezig waren bij een model en net iets meer dan 10 minuten nodig hebben en dus andere modellen moeten missen?
Dit word mijn tweede meeting, vorige meeting was een beetje rommelig en niks liep volgens het schema en fotografen gingen voor mijn gevoel zelf bepalen wie ze wanneer fotografeerden.
Ik weet niet of het daarom handig is om een schema te maken van wie wanneer welk paard fotografeerd of dat de fotografen zelf in de gaten moeten houden dat ze alle paarden gehad hebben?
Dat is inderdaad per meeting verschillend. Als je gewoon 4 modellen 's morgens en 's middags hebt met 8 fotografen is er geen schema nodig, want dat regelt zich toch wel vanzelf. Met meer fotografen/modellen kan schema handig zijn. Het is altijd wel moeilijk om de laatste modellen er een beetje leuk op te krijgen als er met grote groepen wordt gewerkt.