Ze staan erop, ik kon bij mijn eigen album de volgorde van de foto's veranderen. Zodat de foto's van iedere hond bij elkaar staan. Maar ik krijg dat bij die van Chantal niet voor elkaar, daar staan geen pijltjes bij om de foto omhoog of omlaag te plaatsen, ze staan dus wel door elkaar heen.
ik missen nog Foto's van marlinda zou je dat zo snel mogelijk rond kunnen krijgen? want het is denk ik wel zo fijn voor de modellen om het nu allemaal te hebben en denk ook voor de fotografen
Heb mijn moeder de link van de site gestuurd. Zal haar vragen of er foto's bij zitten die ze wil hebben. Zelf een 2e topic op het hondenforum geopend: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=237428 Misschien ook maar hier op Bokt doen? Of mag dat niet? Weet de regels daarover eigenlijk niet zo goed hier.
Volgens de regels mag je 1 topic per week openen. Vorige topic is al bijna 3 weken oud, dus wat ver weggezakt. Dus deze trotse eigenaar heeft een nieuw topic geopend: [BB-ITP] Fotosessie Golden Retriever Finn (wel zelfde als op het HF)