we zullen op tijd naar je zwaaien Debbie Ik heb er zin iiiiiin! Hoop alleen dat we naar de "goede" kant lopen, met het tegenlicht heb ik het nu wel weer ff gehad gave foto Nyckle!
Elbrich
Geplaatst: 22-10-11 21:39
Hoe is het met het zand op die locatie? Want heb liever geen zand in de lens En het waait wel steeds heel hard. Heb je last van stuifzand?
Ja, dat kan wel.. Lukt het jou om naar hier te komen? We rijden zo rond 12 uur weg.. Terugreis kan je trouwens ook meerijden hoor..
Sita_
Geplaatst: 22-10-11 21:46
Lindee schreef:
Ik zie trouwens dat ik ook in het schema sta voor de middag, maar dan kan ik helaas niet.. Ben er alleen 's ochtends bij.
Oh, dat is niet erg... Dat wist ik niet, sorry!
Lindee
Geplaatst: 22-10-11 21:47
Sita_ schreef:
Lindee schreef:
Ik zie trouwens dat ik ook in het schema sta voor de middag, maar dan kan ik helaas niet.. Ben er alleen 's ochtends bij.
Oh, dat is niet erg... Dat wist ik niet, sorry!
Is niet erg, kan gebeuren.
Elbrich
Geplaatst: 22-10-11 21:48
Sita_ schreef:
Ja, dat kan wel.. Lukt het jou om naar hier te komen? We rijden zo rond 12 uur weg.. Terugreis kan je trouwens ook meerijden hoor..
Oké, dat is mooi Waar woon je precies? (het adres, mag via pb) Heel aardig dat ik de terugreis ook mee mag rijden , alleen moet ik daarna nog op visite, dus haalt mijn moeder mij op die gaat in het Canadabos volgens mij even lopen met de honden
Neskolay
Geplaatst: 22-10-11 21:50
Sita_ schreef:
Dit topic is voor Friesland/Drenthe ofzo hoor Ans
Ow dan had ik een andere gezien denk oeps
Edit: zit op m'n mobiel en had idd ander topic voor ogen :p oeps. Helaas kan ik dan niet.
Laatst bijgewerkt door Neskolay op 22-10-11 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Helaas moet ik mijn fotograveer plekje afstaan aan Milan_lover... Bij nader inzien ben ik er toch achter gekomen dat ik wel heel erg achter loop met mijn huiswerk Vervanger heb ik dus al geregeld. Milan_lover gaat in mijn plek.