Heeft er eigenlijk iemand foto's gemaakt van de paarden toen we met rijden allemaal naastelkaar stapte...
Laura, ik volgens mij niet, zal straks eens kijken.Lissy en Njord staan beiden op de site, ga nu aan Let's Go beginnen!
Oke, Let's go is af, ga nu bij de overig foto's kijken, haha.*is nu bezig met Let's go te uploaden *Edit: Let's Go staat erop, de overige foto's zijn ook zo klaar. (A).Heb 't bij overig alvast verdeeld in 'fotografen' en 'paarden' qua kopjes
Hmmpff ben niet meer aan Dinky toegekomen .. Morgen dan maar weer! Verwacht hem tussen half 4 en 6 online te hebben
Ehhh ja heb ik wel, zal em ff zoeken Zet hem denk ik morgen online....Weet alleen nog niet waar ik hem moet zetten
Jaaa, ik ben jullie allemaal niet vergeten hoor!Morgen eindelijk aan de slag met de foto's! Heb niet van alle modellen foto's helaas. Maar degene die ik heb komen eraan!
We willen ook een prachtig verslag hé anouk en voor modellen en fotografen die graag een verslagje van de dag willen maken, Graag! :D
Misschien kan je die gewoon bij 'overig' zetten?Echt een aanrader voor zowel de fotografen als modellen om daar even tussen te kijken, haha.
An0uk14 schreef:Jaaa, ik ben jullie allemaal niet vergeten hoor!Morgen eindelijk aan de slag met de foto's! Heb niet van alle modellen foto's helaas. Maar degene die ik heb komen eraan!Heb je foto's van Hincapie of niet want dan wacht ik nog even met bestellen..
laulau85@ Ja, een paar foto's. Helaas niet zo super veel, druk geweest met afleiden :}Maar ik ga nu met die foto's aan de slag. Zal ze zo online zetten!
Wohoo die foto's van Go en mij bij Overige Leuk ook die foto met zn 3en Bedankt nog voor de nieuwe foto's!
Ja, Let's go was rare sprongen aan het maken XD. Het waren geen fototechnisch mooie foto's, dus ik heb ze maar bij overig gezet, haha XD