Je ging voor de rest ook in western toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arantes schreef:Heel klein mini foutje op de modellen lijst zag ik, maar Wester is een Welsh NWR en geen KWPN![]()
Oja, fotograven, hebben jullie liever een ingevlochten paard of alles los? Ik blijf maar twijfelen over wat ik nou zal doennn
obelix schreef:Kan ik me ook aanmeldden als fotograaf voor op de reserve lijst ?
Arantes schreef:Heel klein mini foutje op de modellen lijst zag ik, maar Wester is een Welsh NWR en geen KWPN![]()
Oja, fotograven, hebben jullie liever een ingevlochten paard of alles los? Ik blijf maar twijfelen over wat ik nou zal doennn
__Nicky schreef:Ik heb m'n hoofdstelletje
felinetibor schreef:Ik zie liever alles ingevlochten, manen + voorpluk. Staart mooi uitgepluisd en een mooi setje. Hou niet zo van de manen in knotten en dan de voorpluk los. Als je dan toch de voorpluk los wil, doen dan alles los.