ik heb niets, alleen bijgedrage aan het gedicht. En ik krijg niets maar ben waarschijnlijk ook niet lief genoeg geweest dit jaar dus ik heb zelf maar een kadootje gekocht
een canon 600d, dan heb ik 2 lenzen en 2 body's en kan er ook mee filmen. Mijn compacte camera was overleden waarmee ik kon filmen. Dus had ook iets nodig om mee te filmen. Mijn 450d heb ik ondertussen al een jaar of 3-4
daarom, ik koop nooit iets voor mezelf dus mocht weleens. En hubs vond ook dat het nodig was . Ik had dezelfde verkoper als van mijn lens vorige maand...ik zei al 'nou voorlopig zie je me niet meer '
ja denk het maar wist al wat ik wilde. Ik ben er blij mee, scherm kun je eruit kijken en je hoeft niet perse door het kleine gaatje meer te kijken. Zo kan ik er ook gelijk mee filmen, erg leuk met die kleintjes.
hoelaat is het precies donker dames? hubs kan niet langer beunen wanneer het donker word en komt dan naar huis. Deze tijd is het kwart over 5 wel donker toch?
Ja en hubs is nie zo vd kadootjes kopen, die zegt altijd als je wat nodig hebt dan koop je het toch zelf. Dan wacht je niet je verjaardag af. Toen ik hem leerde kennen had ik een spaarpot waar ik steeds losgeld enzo in deed vh lesgeven enzo. Daarmee was ik aan het sparen voor mijn 450d. Al een hele tijd dus. Hij moest daar om lachen en uiteindelijk kreeg de de laatste 150euro van hem in los geld (lees: 5, 10 en 20 centjes). Ben nu voor een paar jaar weer klaar