Francis, hij vond het maar zeker al te gezellig tussen de vrouwen! Wbt de playboy, dat heeft te maken met de ''ik zit vast in de pot met mijn arm'' Ik weet niet meer wie maar iemand vroeg ernaar.
Leuk te lezen dat jullie het naar jullie zin hadden! wbt de ruzie, ik vind het niet fijn om mijn mannetje achter te laten met ruzie en hij ook niet. Zou ik me alleen maar schuldig om voelen. Vind het best jammer dat ik er niet bij ben maar wel blij te lezen dat jullie alweer een volgende meeting plannen!
PieterBel
Geplaatst: 23-07-11 22:22
net binnen, alles klaarmaken
Al het lekkers op tafel met de achtergrond links Marlies en Max en rechts Steph en Tess
ik heb mijn kleren nog gewoon aan, zit op de bank op hubby te wachten, die is pas tegen 23.00 uur thuis.. dan om 23.30 uur lisa de fles geven en dan naar bed
Nagyl
Geplaatst: 23-07-11 22:44
Steph86 schreef:
Nagyl schreef:
Zoo meiden ben van iets na tienen thuis. Net heerlijk gedoucht... Leuke foto 's
Goede reis gehad?
Jip alles ging goed. Boek is bijna uit, ga hem in bed uitlezen nu. Laatste stuk is heftig... (jongen gaat sterven)
Nagyl
Geplaatst: 23-07-11 22:44
leandrotje schreef:
ik heb mijn kleren nog gewoon aan, zit op de bank op hubby te wachten, die is pas tegen 23.00 uur thuis.. dan om 23.30 uur lisa de fles geven en dan naar bed
Wawr is hij geweest dan? Kon hij vandaag ook lekker jatsen zonder de kids
Chubby
Geplaatst: 23-07-11 22:47
Gets Netje, da's ook geen happy end na zo'n dag!
Ik vond het gezellig! Wel flink druk met al die kippetjes en kuikens En met m'n hangbuik op de hangbank, zo op de foto's is het wel heel erg onderuit!
Op de terugweg nog wat naar binnen geschoven bij de Mac en nu in badjas de hond en katten even gezelschap houden. Verwacht mijn lief over anderhalf uur pas, dus ik ga lekker ff op de bank liggen zo en daar alvast een tukje doen.
Malima
Geplaatst: 23-07-11 22:48
hij zat voor zijn eigen bedrijfje in de buurt van amsterdam.
Hij heeft een eigen ict bedrijf opgezet heel kort geleden en ze gingen vandaag bij de 1e klant alles in orde maken.
Dus nee, plezier heeft hij niet gehad, was gewoon werk, haha
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-11 22:50
Chub,wat voor kaas is die gele,[***] vind hem erg lekker!