Wat jammer dat er een paar mensen toch niet mee gaan.
Ik ga iig vanmiddag achter een restaurant aan. Het is een pizzaria maar je kan daar ook andere dingen krijgen. Deze is groot, vlakbij de zoo en snelwegen en kindvriendelijk.
Dames ik ben wel er bij bij de dierentuin maar na afloop vertrek ik dan weer richting huis dus voor mij hoeven jullie geen rekening te houden met reserveren voor in het restaurant
Ik denk het ook niet, maar salsa denkt dat het daar wel mogelijk is ik kan max opzich wel op schoot houden met eten, dus dat is alweer 1 kinderstoel minder Maar liever een stoel als die er is, hahaha.
saroanda
Geplaatst: 23-02-11 13:07
Bij mijn schoonma staat de kinderstoel van de ikea, die is erg klein, kan ik eventueel meenemen.
@steph: als jannie wel meegaat, dan rijdt ze misschien met ons mee. past precies moet er iemand tussen de kids achterin, maar dat moet wel passen toch???
Ja hoor dat gaat wel passen hoor, ik kan dan wel achterin zitten eventueel!
Nathazzz
Geplaatst: 23-02-11 13:43
Ja hoor Luffie, we blijven lekker eten! Heb er nu al zin in! Kennen we niet wat naar voren schuiven? Haha, oh nee dan kan Francis niet mee! En die moet er natuurlijk wel bij zijn!
Jammer Tassie dat je niet mee gaat, kun je anders niet net als Fiemo voor t eten weggaan? Dan is t niet zo'n hele lange dag!