Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:08

Het hier bespreken heeft denk ik geen zin, is nu al ik weet niet hoevaak gedaan :)

Er wordt pas wat besproken als de organisatie compleet is. Vrijdag krijgen we meer te horen en ook over hoe de organisatie is ingedeeld en wie erin zit. En welke locaties het worden (of wordt dit ook met de suborganisatoren besloten?).

Alle meningen zijn al gegeven en ik zie hier niks nieuws meer :P heb mijn mening zelf ook al gegeven maar ik merk al dat andere deze ook delen en dat deze ook al meerdere keren in het topic naar voren wordt gehaald. De discussie van de locaties wordt nu zowat 2x per 10 pagina's besproken en heeft dus eigenlijk geen zin :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:11

Zolang de locaties nog niet bekend zijn kunnen mensen hier toch nog hun mening over geven? Zodat dit dan inderdaad besproken kan worden (en uiteindelijk besloten) als de organisatie compleet is :) Dat mensen meningen delen is natuurlijk super en dat maakt het ook makkerlijker denk ik ;)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:13

Sabin_e ja dat denk ik ook. Misschien kunnen we juist helpen om onze mening te vertellen, en om ideeen te verzinnen. (vind ik) :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:51

Meningen geven mag natuurlijk :) maar dezelfde meningen zijn nu denk ik al 10x gegeven, over de locaties dan he :) ik lees t topic al sinds het begin en elke keer blijven ook dezelfde meningen naar voren komen en eigenlijk exact dezelfde discussies maar dan een paar pagina's later elke keer.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:11

Ik heb vandaag even op school het erover gehad en dit kwam eruit :

Het is ook een optie om het de eerste keer (volgend jaar dus) op 1 locatie te doen. Dit zou dan het midden van het land worden. Dan kunnen mensen uit het noorden en het zuiden van het land - die het te ver vinden om te rijden - helaas niet meerijden, maar er zijn genoeg mensen die nog wél kunnen. Vervolgens kun je tijdens zo'n 'pilot' ontdekken tegen wat voor een soort dingen je aanloopt tijdens zo'n rit. Je hebt minder budget nodig en dus is het allemaal wat makkelijker haalbaar. Dan kan je in 2012 uitbreiden naar meerdere locaties, omdat je dan ook meer naamsbekendheid hebt en ook meer kans op sponsoren waardoor je het groter aan kan pakken.

Laat het duidelijk zijn dat ik echt liever het meteen op 3 plekken zou zien gebeuren, en dat ik ook denk dat het kan, maar ik begrijp de inbreng van mijn leraren ook wel.
Het was gewoon even een tussendoortje :+ Hoeft verder niets mee gedaan te worden, maar dacht misschien is er toch nog wat uit te halen. :P

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:18

Dat is wel een idee ja. Alleen toch lijkt het me een beter idee om het op 3 verschillende plekken te doen, misschien maakt het dan ook meer indruk?
:)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:24

Ja klopt, het is wel meteen een goede binnenkomer! :D

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:29

wie zijn (voor nu) eigenlijk de organisatoren?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:32

Ik, Mii-jessy en ZusJacobs ;)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:40

oke :D

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:44

[Het is ook een optie om het de eerste keer (volgend jaar dus) op 1 locatie te doen. Dit zou dan het midden van het land worden. Dan kunnen mensen uit het noorden en het zuiden van het land - die het te ver vinden om te rijden - helaas niet meerijden, maar er zijn genoeg mensen die nog wél kunnen. Vervolgens kun je tijdens zo'n 'pilot' ontdekken tegen wat voor een soort dingen je aanloopt tijdens zo'n rit. Je hebt minder budget nodig en dus is het allemaal wat makkelijker haalbaar. Dan kan je in 2012 uitbreiden naar meerdere locaties, omdat je dan ook meer naamsbekendheid hebt en ook meer kans op sponsoren waardoor je het groter aan kan pakken.

Ik heb in het begin een keer gereageerd en daarna vooral gevolgd, toch lijkt mij dit ook beter. Het word nu zo groot uitgepakt, je moet ook alle sponsoren verdelen dan. Het gaat heel erg tegenvallen denk ik, als je 1 locatie heb zijn er inderdaad een paar mensen die het er niet voor over hebben om te kunnen komen. Maar je kan wel er alles aan doen om het daar helemaal super voorelkaar te hebben. Ik denk dat als je het op 3 locaties doet, de kosten 3x zo hoog zullen zijn, maar niet 3x zoveel deelnemers!
Als ik naar een evenement hier in het dorp kijk, het is helemaal niet zo groot. maar het kost zoveel tijd om het allemaal op poten te zetten. Maar ik hoop dat het allemaal lukt, en als het kan rij ik hem graag mee! :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:48

ik geloof er zeker in dat als we 3 locaties hebben we ook 3x zoveel mensen hebt, je bereikt zoveel meer mensen dan. En niet alleen betreft ruiters, ook vrijwillgers en meer sponsors (dan heb ik het over het idee dat ik had, om ook een sponsorloop ervan te maken voor kennisen, vrienden, familie etc van ruiters, die dan bijv per zoveel km een bedrag sponsoren.

Ik blijf erbij, hoe meer mensen, hoe meer geld we kunnen ophalen voor pink ribbon en daar gaat het om :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:57

Pfoe Sabine, Voor mij is Brabant helemaal niet in het zuiden hoor :n
Is voor mij nog ver rijden :j Dus ik zou het fijn vinden als het niet nog hoger gegooid wordt, dan kan ik nog niet komen ;(

De provincies die ik genoemd had in het topic waren op dat moment de provincies waar sprake van was. Dus die had ik opgegeven..

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:25

Ik vind het allemaal goed :D
Dus die provincies die genoemd zijn in het aanmeld topic zijn zeker?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:28

Nee, nog niets is zeker tot vrijdag, als ik het goed heb begrepen.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:31

okee

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:38

ik volg dit even rij graag mee als het zover is.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:53

Even voor de duidelijkheid, er is nog NIKS bekend.
De tijdelijke organisatie is nu aan het beslissen wie er in de hoofd/sub organisatie komen.
Als dat is besloten word er pas nagedacht over evt. plekken/tijden etc.!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:14

Wel mag er nog tot morgenavond 24.00 uur opgegeven worden om in de organisatie te komen! :)
De paar vraagjes die je daarvoor even moet invullen staan bovenaan op pagina 29 en kunnen naar Milan_Lover gepb't worden ;)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:20

Pluttersput schreef:
Is voor mij nog ver rijden :j Dus ik zou het fijn vinden als het niet nog hoger gegooid wordt, dan kan ik nog niet komen ;(

De provincies die ik genoemd had in het topic waren op dat moment de provincies waar sprake van was. Dus die had ik opgegeven..
Jeetje waar woon je dan helemaal? :(:) Maar dan kan je misschien toch beter met de rit van Zuid-Nederland meedoen? (en niet met Midden-Nederland).

Ik heb gewoon een kaart van Nederland gepakt en daar drie denkbeeldige 'noorden', 'midden' en 'zuiden' strepen neergezet. En daarbij als grenzen het onderste van Limburg en het bovenste van Friesland/Groningen genomen (dus geen waddeneilanden, sorry eilandbewoners :o ). Dan komt het midden toch wel op Utrecht/Gelderland te liggen ;) Vandaar.

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:24

Ik zou graag vrijwilliger willen zijn. Bekertjes drinken uitdelen ofzo. Ik ga het vanavond nog even goed doorlezen. Nu eerst eten

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:26

Calanddra schreef:
Meningen geven mag natuurlijk :) maar dezelfde meningen zijn nu denk ik al 10x gegeven, over de locaties dan he :) ik lees t topic al sinds het begin en elke keer blijven ook dezelfde meningen naar voren komen en eigenlijk exact dezelfde discussies maar dan een paar pagina's later elke keer.
Ik volg t topic ook vanaf t begin, maar vind dit nog wel meevallen :o In ieder geval niet storend ofzo :)

@ Robin; Ik begrijp de inbreng van je leraren ook wel :j Al denk ik wel dat we op deze manier ook naamsbekendheid krijgen en in 2012 kunnen gaan uitbreiden met meer sponsoren e.d. (en hopelijk nóg meer deelnemers).

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:30

Sabin_e schreef:
Pluttersput schreef:

Jeetje waar woon je dan helemaal? :(:) Maar dan kan je misschien toch beter met de rit van Zuid-Nederland meedoen? (en niet met Midden-Nederland).

Ik heb gewoon een kaart van Nederland gepakt en daar drie denkbeeldige 'noorden', 'midden' en 'zuiden' strepen neergezet. En daarbij als grenzen het onderste van Limburg en het bovenste van Friesland/Groningen genomen (dus geen waddeneilanden, sorry eilandbewoners :o ). Dan komt het midden toch wel op Utrecht/Gelderland te liggen ;) Vandaar.

Ik dacht dat ze ergens in zuid-limburg woonde ;)

En de plaatsen zijn nog niet zeker.. We gaan ook pas met de echte organisatie even de uiteindelijke plekken bepalen..

@ Robin: Er was op het begin inderdaad de bedoeling van 1 plek
Dit zijn er uiteindelijk 3 geworden om zo meer ruiters te krijgen ;)
Ik denk dat het er ook 3 blijven :) Maar we zullen het er straks is even over hebben!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:32

Ik woon idd bij Sittard in de buurt :j Behoorlijk ver naar het Zuiden. En mijn paard moet vanuit Stein of iets dergelijks komen, afhankelijk van waar ze dan staat :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:34

ik hoop dat er ook ritten georganiseerd gaan worden voor de mennende bokker