Het was lekker frobelen bij mijn eerste workshop was ik zo geconcentreerd dat ik niet eens gesroken heb met mijn vriendin nu heb ik nog lekker kunnen kletsen. Vind het ook wel leuk om iets nieuws te leren dus ik ben er bij!
Ook ik vond het super gezellig, mijn cc's zijn ondanks mijn helse reis heel gebleven ze gaan er vanmiddag aan, als mijn schoonouders op bezoek komen...
mogguh nou d eterugreis ging een stukkie makkelijker dan de heenreis ipv 3 uur was het nu in iets minder dan 2 uur gelukt tip: vertrouw nooit een tomtom die meer dan 5 jaar oud is ik vond het gezellig maar idd jammerd at ik er weinig van opgestoken ben qua techniek ed
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 11:49
Mijn CC's zijn ook grotendeels gesneuveld, afgezien van oscar dan . Ik heb er gisteren 1 opgegeten, maar vond het cakeje een beetje droog . Gelukkig vond de rest dat niet, dus dat scheelt. Volgende keer inderdaad maar wel iets waar we ook wat van kunnen leren .
Wildflower
Geplaatst: 31-01-10 12:00
meikemarieke schreef:
ik heb mn naam veranderd
Yeah geen Vincent meer
Ik moet nog even een foto maken. 1 CC is al opgegeten
zo, dat is beter denk ik:) Ik ga zo ook even een foto maken van mn cc's, mn vriend heeft er nog geen een opgegeten!! Die had zn handen (uuuh mond) nog vol aan de chocoladetaart