Hahaha ik niet, ben meestal de weg al kwijt als ik n winkel ingeweest ben :p Ben standaard altijd de weg kwijt in het bos tijdens rijden (wat dna wel weer leuk is , weet vaak wel welke richting ik ongeveer op moet dus heb al heel wat nieuwe paden ontdekt
Er is (vind ik) maar 1 uitgang. Gewoon met de trap omhoog en dan naar buiten lopen...je ziet vanzelf auto's staan aan de overkant van de straat en desnoods kan je mij bellen...
ja sorry ben zwaar slecht in namen Forgive me ook alvast voor zondag als ik je naam niet meer weet, het is opzich een wonder dat ik me eigen naam onthoud
Ik vind het altijd wel makkelijk als iemand anders eerst ene naam post, dan kan ik die gewoon overnemen. Nou scheelt het dat ik ook een vriendin heb die Anneli heet, dus das makkelijk te onthouden
Ga zo maar douchen en of lezen of tv kijken, weet nog niet wat ik wil, wil eigenlijk lezen maar dan breaking dawn en niet vooraan beginnen. Maar wil eigenlijk ook tv kijken
Heb vandaag MS weer gelezen en ben ineens helemaal verliefd op Edward, eigenlijk door het gebrek aan Jasper in dat boek Boek gaat alleen maar over Edward en Bella