Ik heb vanaf het begin gezegd onder voorbehoud van de verbouwing! Als de stucer komt, MOET het gewoon klaar zijn, daar kan ik ook niets aan doen verder. Baal er ook van, maar ben niet de enige voor wie het moeilijk is hoor
Omdat we vorige week pas afspraken met de stucer hebben gemaakt Maargoed, ik hoef me verder niet te verdedigen, heb van te voren aangegeven het niet zeker te weten of ik kon komen. Maar omdat veel mensen het graag wilden verplaatsen, zou dat mij ook beter uitgekomen zijn. Maar zo niet, dan niet
Ik denk dat ze er in Leersumerveld niet op zitten te wachten dat het verplaatst wordt... Dan hebben ze nu de tent leeg en het is voor hun te kort dag om nog zoveel reserveringen binnen te krijgen.
Tja, als ik heel eerlijk ben...je had ook tegen die housewarming kunnen zeggen dat je niet kunt omdat je al een afspraak hebt.
fokfanaat
Geplaatst: 18-08-09 12:59
tja ze zou natuurlijk ook tegen die housewarming waarvoor je een weeek van tevoren een uitnodiging krijgt zeggen, sorrie ik heb al wat.
Spruit_Elf
Geplaatst: 18-08-09 13:02
Blackje schreef:
Ik piep niet, ik voel me aangevallen en verdedig me Weet niet waarom je ineens zo reageert??
je piept wel vind ik! voooral omdat je je zo aangevallen voelt. Maar als je het goed bekijkt is het toch logisch en gewoon waar dat als je een week van te voren afzegt dat je er dan gewoon te laat mee komt!?!?
en dat geldt niet alleen voor jou, geldt voor iedereen die zo kort van te voren het afzegt..
Het gaat niet om die housewarming, het gaat om de verbouwing. Housewarming komt er alleen ook bij, maar als het met verbouwen zou lukken, zou ik gewoon naar leersum gaan en niet daarheen
En ik snap heel goed dat het niet verplaatst kan worden En Meyk ik heb al meteen gezegd dat het niet zeker is of ik kan komen, nu ziet het er gewoon zo naar uit dat het ook echt niet lukt omdat we dat weekend gewoon de laatste dingen moeten gaan afmaken voor de stucer!
Ik heb trouwens wel aangeboden gewoon te betalen e.d. Maar dan moet ik wel even weten waar het naar toe overgemaakt moet worden en dat weet ik tot op heden nog steeds niet
Oke ga ik dat even doen want ik zou het wel heel erg vinden als mensen die nu wel gaan meer moeten gaan betalen dan de bedoeling was omdat er mensen (waaronder ik zelf dus) niet meer gaan.......
Kriel
Geplaatst: 18-08-09 13:23
Marliesje schreef:
Zolang de mensen die niet komen wel betaald hebben mogen ze denk ik niet klagen toch.
Vind het het rotste voor de meiden die wel heel graag willen gaan.
Das ook weer waar, ze hebben hun centjes binnen en ongeacht of er dan mensen zijn....
Abercrombie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-09 13:23
Meyk ik zou willen dat ik je kon helpen met een trailer die tegen een stootje kan, maar helaas heb ik die niet. Anders had ik Alert wel opgehaald voor je.
Trailerladen is mijn vader een ster in, die krijgt elk paard binnen no time op de trailer zonder stress..
Dat is waar Kriel in dat opzicht zullen ze er niet rouwig om zijn als we niet komen en wel betalen, maar Janksi heeft volgens mij nog lang niet van iedereen cash gehad en wel voorgeschoten. Maar dat zou ze zelf maar even moeten aangeven wat er nog ontbreekt.