Nee ik had 8 januari maar maakt niet uit Nans kan gebeuren!! Ik snap dat het voor jou natuurlijk ook niet makkelijk is ivm ouders enzo.. Ik ga het wel ff kijken of ik het kan verzetten misschien dat ik dan idd de 18e kan doen?? Nou ja zal het ff overleggen thuis
Owww nee dan sowieso niet Ik wil het sowieso in het weekend. Eventueel anders verplaatsen naar februari?? Omdat het anders zo dicht op elkaar ligt Mij maakt dat in principe niet uit, maar vind het wel leuk om mijn verjaardag met jullie te vieren
Nans wat super tof!! Ik ga zeker komen En als het kan zou ik wel willen blijven pitten als je plek hebt! Het openbaar vervoer bij jou is niet zo heel goed geregeld daar
Nel tof meis! Want wil ook graag naar jou B-day komen!!
Daantje
Geplaatst: 24-11-10 19:38
Marloes schreef:
Dat is wel een goed idee Nans! Als Marlies of iemand anders hier uit de buurt niet gaat moet ik even wat regelen met openbaar vervoer, maar ik ben er!
Citaat:
Verjaardag Nans 8 januari * Marloes * Daan - Als er mogelijkheid is zou ik graag blijven pitten
Ik wil niet de zeikerd zijn, maar in december ga ik al naar Marlies, in februari ben ik zelf jarig. Dus ik ga ws alleen naar Nans (afhankelijk van werk/weer) en daarna niet nog eens naar Nell