Nanne schreef:Dude!Jullie kunnen ook allemaal alleen een kant op gaan en Mays en mij laten jagen! Dream on!!!
Snorremans hier!Vanavond zal ik proberen om alle foto's er op te gooien! Hoe gaan we dat trouwens doen? Posten we alles gewoon of niet? Mij maakt het niet uit..*mompelt iets over een gebrek aan schaamtegevoel*
Oordeel zelf maar of ze bokt waardig zijn. Ik ga ze er nu ook op zetten en gooi hier een linkje neer waar je ze kan bekijken.
Weet je wat ik doe?Ik gooi ze gewoon op mijn Hyves neer en zet hier de link.Als er dan mensen zijn die sommige foto's liever niet op internet hebben, kunnen ze mij een berichtje sturen en dan haal ik ze er af.
Welke ene? Ik heb er niet zoveel en de meeste zijn slecht... Dat krijg je als mensen geen foto's kunnen maken.
Hij gaat niet op Hyves, maar ik verwijder hem ook niet..Is leuk voor de opening van het nieuwe topic straks!
Lobke_ schreef:Anoli schreef:schaamhaarloos of niet, wil dr best een nachtje wat mee doen en met die leuke kneus van blood and chocolate ook wel...*Stemt toch best wel in denk ik zo *jij de ene week ik de andere week??
Nanne schreef:Hij gaat niet op Hyves, maar ik verwijder hem ook niet..Is leuk voor de opening van het nieuwe topic straks! Nee!!!!!San jij met je vervloekte ideeën Wat kan ik er nou aan doen dat die pleuris broek niet om mijn reet heen wou
Nee Marlies.. Ik heb die foto nog op mijn camera staan..Ja, Daan was gewoon te moe om die broek nog aan te doen en lag zo lekker tegen San aan..
Anoli schreef:foto + daan + string = ping het lampje gaat branden... ik weet al welke fotoDat duurde even.