Maar als jullie het daar niet mee eens zijn, ga ik lekker een uur eerder en neem ik een goed boek mee.
Ja, maar dan ben ik er 11.15 al. Das dus de optie van half 12 al in Amersfoort, mijn trein zou dan daarheen doorrijden. En de volgende trein komt pas een uur later aan op Utrecht (en dus ook uur later in Amersfoort).
Nou dan neem ik de trein van 10.30 uit Waddinxveen, dan kom ik om 11.20 over Utrecht centraal, en dan ben ik om 11.35 in Amersfoort.
Haha vind ik ook best. Oké dan neem ik deze trein, moet 2 keer overstappen. Maar trein later is beetje krap met de film.
Ik wil ook een Swirl...Volgens mij had Amersfoort wel een Swirl standje...maar weet het niet zeker meer...
Jaa, Marlief ook aan de Swirls. Ik neem het zekere voor het onzekere en neem er gewoon alvast een op Utrecht.
Ooooooooow ja maar als ik in de trein blijf zitten kan ik geen swirl. Mmm, wacht even. Ik kan op de terugweg een tussenstop maken op Utrecht. Tessa jij lust dan toch nog wel een swirl? Gaan we er dan (nog) 1 halen.
Heb er deze week 10. Welk perron? Geen idee. Maar Gouda centraal is niet zo groot, dus erg ver kan het niet zijn.