Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vasthi schreef:Roos en Chas jammer dat jullie er niet zullen zijn...
Hier leek alles in de soep te lopen....Mijn moeder gaat opeens (haar vriendin kon wegens toestanden thuis niet eerder) komende week met (een welverdiende) vakantie naar Ameland en dus had ik geen oppas meer voor Julian voor de vrijdag en maandag! Waarschijnlijk (bijna zeker) kan Fred het overnemen (zo niet dan kom ik alleen de zaterdag en de zondag).
2e probleem: Vasthi loopt niet goed........., maar die zet ik per vandaag weer over op Primeval (Glucohorse werkt voor haar dus niet). Ik hoop dus dat ze snel weer goed loopt. Mocht dat niet het geval zijn dan neem ik Fenore mee, kan ik daar lekker 4 dagen mee aan de slag. Niet rijden dan natuurlijk, wel grondwerk mee doen en wandelen en tutten.
(eh, Noor is ook braaf op de trailer hoor Chev)
IndianaJones schreef:We doen een niet al te gekke en mega lange rit...zijn meer mensen EN paarden waardoor we dachten...dan maar niet al te gek! En is het voor sommige mensen te kort of willen ze later op de dag nog een rit, dat kan prima natuurlijk!!
Cheveyo schreef:ja
nee
nee
enne super dat lekkere weer!!
IndianaJones schreef:We doen een niet al te gekke en mega lange rit...zijn meer mensen EN paarden waardoor we dachten...dan maar niet al te gek! En is het voor sommige mensen te kort of willen ze later op de dag nog een rit, dat kan prima natuurlijk!!
Cheveyo schreef:ja
nee
nee
enne super dat lekkere weer!!
Citaat:Ik maak rodebietensalade