Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirjamalvaro schreef:En Uni-Seven is denk ik nog niet helemaal beter (?)
(weet niet zeker hoor)
Citaat:Programma
10.00- Imke met OO seven
11.00 Uvaldi- ????
11.40 Wrangler - Volumia
12.20 Whizy - Verle
PAUZE
13.30 indiv. U2....M2
13.55 Ubid'or ....Z1
14.20 Up to Date....Z1
14.45 U2 (misha koot)....Z2
15.10www.mosha - Unesco
oensan schreef:Ik vind wel dat iedereen zn paard moet voorstellen als zijnde in een wedstrijd, ja toch!
LDRD schreef:Is Dimple hierover eigenlijk ook benaderd? Misschien heeft die nog wel zin om mee te doen?
oensan schreef:Ik heb anders mss nog wel iemand anders hoor! De eigenaresse van de zolle zus van Oen wil mss wel! Zal ik het navragen??
Urielle schreef:oensan schreef:Ik vind wel dat iedereen zn paard moet voorstellen als zijnde in een wedstrijd, ja toch!
Ja sorry maar ik moet de volgende dag ook weg en ik heb maar 1 witte rijbroek.
Heb het niet over BE rijbewijs, had vandaag examen en mocht niet ivm verlopen verblijfsvergunning
Javayo schreef:oensan schreef:Ik heb anders mss nog wel iemand anders hoor! De eigenaresse van de zolle zus van Oen wil mss wel! Zal ik het navragen??
dat kan ook, we moeten alleen oppassen dat we straks niet opeens 3/4 extra paarden hebben en alsnog iemand moeten teleurstellen
oensan schreef:Urielle schreef:Ja sorry maar ik moet de volgende dag ook weg en ik heb maar 1 witte rijbroek.
Heb het niet over BE rijbewijs, had vandaag examen en mocht niet ivm verlopen verblijfsvergunning
Het is ook mijn mening, niet boos worden hoor!!!!!!!!!