bevalt me supergoed, neem hem heel vaak mee op lange ritten, ben ik i.i.g. voorbereid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
klaasjuhhh schreef:Al die Dravers (toch?) die in de Wilgen staan (tegenover de Sanding ongeveer), zijn die van die man die een gedeelte van het FPC heeft/huurt/whatever? Zijn er echt veel!
Citaat:Beetsterzwaagse bos en dan verzamelen bij de parkeerplaats aan de suderskarren.
Daar kun je vanaf Drachten komen door langs de kinderboerderij af te gaan en onder het tunneltje door en dat grintpad volgen tot einde. (alleen voor diegene die te paard komen)
Aan je linker kant zie je de parkeer plaats.
Voor diegene die vanaf Leeuwarden of Heerenveen komen met trailer: rijden naar Drachten, bij afslag de haven van de snelweg af.
Vervolgens rotonde kwart nemen (meteen rechts zeg maar) dan weg volgen tot volgende rotonde deze ook kwart nemen.
Ga je onder snelweg door het sûd op (=weg) deze volgen tot eerste afslag links en dit is dan de suderskarren.
Aan je rechterkant zie je de parkeerplaats na ongeveer 500 meter.
Vanaf deze plek kun je zo schuin tegen over het bos in door grintfietspad te volgen.
Brammetje16 schreef:klaas dan rij je toch ook die kant uit ?
Citaat:- Rakkertje13
- brammetje16
- dees_daan
- littleroosie
- shetlandlove
- marlottie
- Pasamba
- Klaas(juhhh) - onder voorbehoud!
rakkertje13 schreef:Jaa precies..
Ik ben daar niet bekend dus volg Dien en Dees wel ()
Brammetje16 schreef:denk dat wij wel even de tijd uit moeten rekenen maar denk dat wij ook wel gauw 1 a 1.5 uur onder weg zijn!
_Marjolein_ schreef:Ik wil ook mee! Hoe en wat en waar gaan we heen? Geen zin om het topic door te spitten