En over 2 weken al vakantie. Marloes, welke dag kom ik nou naar jou toe? De meeting is woensdag?
Je zou toch op dinsdag komen? De meeting is op woensdag ja Ik heb m'n moeder nog niet verteld dat je twee nachten komt en dat ik dan nog een dag naar jou ga Aah nou ja ik moet het toch nog een keer een week van te voren vertellen want ze is het vast al vergeten
Haha ik heb al wel gezegd dat je een nacht kwam slapen hoor, maar ik denk ik doe het in delen want als ik alles in één keer vertel mag het straks niet Ik zeg straks gewoon dat ik dat wéééééken geleden al verteld heb, ze vergeet toch altijd alles
Ja maar alles wat ze niet goed vindt doe ik lekker toch want ik ben supereigenwijs Bovendien ben je toch eerst twee dagen hier dus ze zal d'r wel geen probleem van maken
Sorry ik moet mededelen dat ik niet kan.. ik denk dat jullie dit ook al gemerkt hadden door dat ik weinig nog op het forum kwam.. Ik heb een best wel vervelenden en niet zo prettige prive situatie op dit moment. dus daar door moet ik mij afmelden.. sorry