Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaestroE schreef:Nog een goed argument is dat paarden niet geaccepteerd worden door het autoverkeer!
Ik reed vorige week door de smalle weg naar ambacht (bij de meubelboerderij) Daar reed dus een stoet achter me aan en die wilde gewoon voorbij scheurenDus wat deed ik.. Midden op de weg stappen en geen moeite doen om sneller of aan de kant te gaan
![]()
Super Marjolein!
Stal paradijshoeve vertrekt om 12 uur![]()
Doet er nog iemand een geel vest aan of iets? (is natuurlijk ook wel goed tonend toch??)
Kimmie_girl schreef:0643217685
Elaine schreef:MaestroE schreef:Nog een goed argument is dat paarden niet geaccepteerd worden door het autoverkeer!
Ik reed vorige week door de smalle weg naar ambacht (bij de meubelboerderij) Daar reed dus een stoet achter me aan en die wilde gewoon voorbij scheurenDus wat deed ik.. Midden op de weg stappen en geen moeite doen om sneller of aan de kant te gaan
![]()
Super Marjolein!
Stal paradijshoeve vertrekt om 12 uur![]()
Doet er nog iemand een geel vest aan of iets? (is natuurlijk ook wel goed tonend toch??)
Kimmie_girl schreef:
Verder wordt je dan ook vaak achterlijk hard in gehaald.
Alleen de bestuurder van de auto vergeet als zo`n paard opzij springt en boven op zijn auto komt niet alleen de kans is dat ruiter en paard dood zijn maar ook hij!
This_is_me schreef:euh dames... Hebben jullie deze regel ook gelezen: Maar vanaf deze week zullen we ook andere ruiters in het Oosterpark bekeuren.’’
Hier voel ik dus niets voor!!!!
Kimmie_girl schreef:kom op ze gaan zeker geen 20 mensen bekeuren en toch ook neit als het aan gegeven is !
This_is_me schreef:Nou zal ik je een ding zeggen waar de andere leden van de KONING zeker ook achter zullen staan. Wij gaan vooral niet mee voor een protest actie wij zouden mee gaan voor een meeting.. En geloof mij ik zelf werk bij de politie als ik in een keer 20 man kan prenten doe ik dat !!!! die hufters uit rotterdam ijsel nogal zullen dat zeker ook niet na laten.. Ik ken ze wel een beetje
Kimmie_girl schreef:Het is ook voor de meeting, maar voor de ruiters uit ridderkerk zit er iets exstra`s achter aan!
Jammer als je niet mee gaat ik hoop dat je gewoon nog mee gaat..
1 voor allen voor 1 toch?
This_is_me schreef:[***] schreef:[
Ander leden van de koning(smookey, goof, pookie, ql, tobilover en ik... Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar iig wel voor de helft!!!
[/quote]