Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Zijn er hier ook mensen die op Hippics.net posten? Als er niemand daar is wil ik me eventueel ook wel aanmelden en een berichtje plaatsen. Misschien zijn daar ook mensen die veel in de omgeving rijden.
TongeR schreef:Cayenne schreef:Zijn er hier ook mensen die op Hippics.net posten? Als er niemand daar is wil ik me eventueel ook wel aanmelden en een berichtje plaatsen. Misschien zijn daar ook mensen die veel in de omgeving rijden.
kitty van bokt is daar de beheerder van, mischien kun je daar even contact mee opnemen?
judith_slu schreef:raar, dat het paard nog niet terecht is, en lijkt me ook heel erg !!!
Ik ken dat gebied niet, maar als ik buiten rijd, en het is mooi weer, (wat het toch wel was zondag) is het altijd heeeel druk bij ons, en aangezien ik mijn paard laatst ook even zoek was (net zoiets, paard was er ook vandoor gegaan, alleen was naar 10 minuten weer recht, en diezlefde middag een stalgenootje ook haar pony er vandoor gegaan, pony ook naar 5 minute terug) Allbei de pony s door wandelaars gevangen, nou kan dit natuurlijk een hele andere situatie zijn, weinig wanderlaars enz.. overstuur paard ....
Randy01 schreef:en hoe nu verder eigenlijk? Gaat iedereen nog door met helpen zoeken? Wat nu als hij morgen ook niet gevonden wordt en donderdag? Wanneer stoppen de zoekacties? Wanneer komt de politie nu eens in actie...of het leger?! Die hebben we desnoods ook niet voor niets! We betalen handen met geld aan belasting voor die gasten, waarom kunnen die niet komen helpen?