Paard&Koets, brabanthallen 's Hertogenbosch!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:28

Ik heb een show van haar in de kleine ring gezien, toen deed het dier ook al niet helemaal wat zij wilde.
Maar er zat leuke muziek bij van de vogeltjesdans dus Jantina en ik hebben vrolijk gevogeltjesdanst terwijl Ineke heel hard zat te doen of ze er niet bij hoorde Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:30

dat was een andere Illindra, dat was tinkernikky op bokt met riccardo.
Vond de IHW show, de Swartzwalders (hongaarse post) en de freibergers geweldig!
En tja, met het IHW, hey, een politie uniform... Hey, een politie wagen..... naaa, wie zou dat nou zijn??? Tong uitsteken
Heel leuk gedaan!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:31

Ik ben gisteren geweest (met Pepper:P) en ik heb een hoop bokkers gezien:
Oa Ilindra, Jantina (komen alleen als setje geloof iik Haha!), Greetje, Yootha, Nimber, Joshua (geweldig ding Jos, zit een supergeluid in, ben blij ), Obelix, MyDominique, Jurga, Syph, Irishlady, Liberty en ik denk Confetti ook nog, Stef heb ik gezien, Tinne, Ethelate en nog een paar waarvan ik de namen niet weet Bloos!
Ik werd op een gegeven moment herkend aan mijn hondje Haha!
Ik heb nniet veel gekocht: Een autoradio met CD en MP3 speler (van Jos OK dan! ), een Thellwelldekje en een mok met een foto van Pepper erop.
Verder heb ik een aantal shows gezien: Die van het IHW met hele stoere politievrouwen, Imke Schellekens met Nourejev, en een paar shows die ik liever niet gezien had Jolanda met Olympic Guusje en een of andere Tinker met hoefschoenen in de 2e ring, waarvan de wielsporen van de amazone tot aan de hak in de Tinker verdwenen.
Bah wat een naar gezicht.
Ik heb me dus absoluut weer vermaakt, en ik ben weer heel thuis gekomen met een doodmoe hondje naast me op de voorstoel Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:35

Oh ik meende ook dat het om de zelfde Tinkers ging. Het kwam wel ongeveer op het zelfde neer als ik dat zo hoor, maar het was een heel gezellig muziekje
Ik ben nu lekker thuis, heb de kachel flink hoog aangezet en ik denk dat de badkamer nu ook flink warm is, zodat ik goed lang kan weken.

Ik heb een super gezellig weekend gehad, leuke dingen gezien, veel leuke koetsen bekeken (er stond toch echt wel genoeg elegants tussen hoor, niet alleen lompe wagens! )

Ik vond het jammer dat ik een beetje abrupt moest vertrekken, maar ben toch heel blij dat ik de boot gehaald heb. Scheelt me morgen ochtend heel wat uurtjes slaap.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:36

Oh, iemand nog leuke foto's van de IHW show gemaakt? Ik ben erg nieuwsgierig

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:37

Heeee Jantina, ook weer op het eiland?
Vasteland is wel groooooot he? Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:38

Roy baalde al dat 'ie geen digi mee had.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:39

Mwoah, valt alles mee, kwart voor twee zat ik in de auto, 7 uur was ik weer thuis Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:41

die tinker met die lange manen (solo) was van la figaro, zij komt ook op bokt onder de naam tinkernikky (o.i.d.)
Ik had eerst de ICS show gezien, toen zag ik dat hun kwamen en hoopte daar wat beters te zien, maar toen het paard na 3 tikken op het been nog niet in het compliment wilde, ben ik weg gelopen.
Het is me volledig duidelijk, als wat ik op P&K gezien heb, VD voor moet stellen, doe ik kennelijk heel wat anders.
Wel schijnt er 's avonds een super VD show geweest te zijn, maar die heb ik niet gezien

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:44

jantina schreef:
Mwoah, valt alles mee, kwart voor twee zat ik in de auto, 7 uur was ik weer thuis Tong uitsteken

sommige mensen noemen dat een wereldreis Schijnheilig

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:46

Ah, ik dacht al, die politiekar bij het Stamboekendefilé .... dat moet bijna Ilindra wel zijn. Wie was de boef? Reden er met het defilé nog meer bekenden mee? De enigen die ik herkende en gedag gezegd heb, waren Liberty en Confetti.

Nog iemand die leuke blauwe marathon/recreatiewagen met verschuifbare bok gezien bij Hans van der Mee? Die is van ons Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:58

he' illindra ik heb jou gezien Tong uitsteken
ik was mee met simone,het zusje van Anouk Knipoog

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:08

Billy schreef:
Ik werd op een gegeven moment herkend aan mijn hondje Haha!

Het is ook een leuk hondje Schijnheilig

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:13

stef schreef:
Wel schijnt er 's avonds een super VD show geweest te zijn, maar die heb ik niet gezien

Ja 's avonds was echt leuk! Iemand van de ThunderGuys, en zijn paardje! Geweldig...En ook de zebra voor de strijdwagen was echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:19

wij zijn gister toch nog gegaan ([***] was de dag ervoor ziek, maar voelde zich weer beter) Heb denk ik veel bokkers gezien maar niet bewust Tong uitsteken

heb alleen tinkernicky ( La Figaro ) gezien, verder geen bekende. Owja ik zag een enorme camera voorbij schuiven Cheese! (jalourse Schijnheilig Kwijl ) daar achter bleek marcel knapen te staan... Haha! Ik vond de show van de haflingers erggg gaaf! Super zeg met die skies er achter! wat een lef ik zou t niet durven. En natuurlijk de shetlander race! super zie [***] al mee doen op mexx over een aantal jaar Knipoog Haha!

Heb verder alleen de parelli clinic en de show van Tinkernicky gezien...

zijn er nog mensen die foto's hebben gemaakt?

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:50

Ik ben gisteren ook geweest.

Heb wel een paar foto's gemaakt maar vooral van de Welsh Cob hengst Brenin!
Verder weinig foto's gemaakt.
Standjes e.d. vond ik wel veel hetzelfde. Mooie karren en trailers gezien!

Clinic van Anky vond ik nou niet echt geweldig... De show van de Friezen was echt heel mooi! Shetrace was ook gaaf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:52

Kiara schreef:
Dat gevoel deel ik met je, en ik hoorde andere mensen er ook schande van spreken.
Hier een paar foto's (helaas vrij groot en prutkwaliteit) voor degenen die het niet hebben gezien:
Met touw om hoef en lijf heen:
[image]
PROTEST met open mond! (ik schrok dus is wat wazig)
[image]
Ik dacht echt dat hij zou omslaan.
[image]
Uiteindelijk lag het dier. Naast het zeiltje.
Is dit nu VRIJHEIDSdressuur?
[image]
Ik heb nog meer shows gezien waar niet alles lukte, maar dat was niet zo dier-onvriendelijk dat de mensen er naderhand over spraken.
Die Schwarzwalders waren zeker gaaf!!!!

pff blij dat ik dit niet gezien heb! zo krijgen alle VD-mensen nou een slechte naam... iemand een iedee wie dit is?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:53

Was Anky er? Die heb ik gemist Bloos!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:54

jantina schreef:
Was Anky er? Die heb ik gemist Bloos!

Gistermiddag, ik vond het niet echt geweldig. Ze gaf les aan Imke, maar het stelde niet echt veel voor, ik heb wel eens beter gezien van haar iig. Het was een leuke oefening voor het paard.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:57

Ooooh kijk, dan was ik al weer weg. Ik ben direct na onze show van de wagen afgesprongen in de auto om naar huis te gaan. Sommige bokkers vinden het een wereldreis Tong uitsteken

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:59

jantina schreef:
Sommige bokkers vinden het een wereldreis Tong uitsteken

Is ht voor jou toch ook Schijnheilig *LOL*

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:23

napie schreef:
Afgeknapt op de tinker gezien ik de tinkerhengst bij de stand aaide en daar direkt commentaar op kreeg van: hoe zou jij het vinden als ik zo aan jou zat? Hij vind het niet altijd leuk om geaait te worden hoor en ik kan het weten want het is mijn paard. En het is een dekhengst!
Nou ja zeg, als hij daar staat dan weet je dat hij geaait gaat worden toch (muts!)

Ik wil het toch even opnemen voor deze mevrouw, want wij stonden hem ook te bewonderen en toen zei ze dat iedereen aan zijn manen zat te trekken en zijn voorpluk op zaten te tillen om te kijken of het wel "echt" was en dat ie het een beetje zat begon te worden. Ze heeft ons erg vriendelijk te woord gestaan met onze vragen, dus ik denk dat het er per ongeluk verkeerd uit kwam...

Verder vond ik die witte Boullonais (?) hengst erg mooi Tong uitsteken en ook de Schwarzwalder Fuchs, jammer alleen dat ze ook niet eentje onder het zadel konden laten zien, maar ook dan schijnen ze echt superdesuperlief te zijn. (vriendin is er al bijna met 1 thuisgekomen... Knipoog )
Die zwarte leuke paardjes aan het einde van de dag zijn de Meréns. Leuke beestjes, lekker eigenwijs meestal (er is nog steeds twijfel of mijn papierloze fries-achtige niet stiekem deels Merens is...)
Ik heb gelukkig niet die VD-show gezien, wel een deel van de "parelli" clinic, maar wat een saaie suflul was dat zeg! En van wat ik gezien had, kon ik daar net zo goed zélf gaan staan met mijn paard!
Nee, dat vond ik maar niks. (ondanks dat ik een warm hart toedraag aan NH en het gedachtengoed, zeg maar)
Verder vond ik de stands erg saai en weinig en ook niet logisch ingedeeld.
Soms was er de hele tijd alleen maar menwagens, trailers, enz en dan stond ergens in een hoekje achteraf een stalletje met klein spul.
Verder vond ik de Shire's super OK dan! vooral die grote grijze (kwijl) en ik vond ook de Ackal-Teké's erg mooi, jammer alleen dat ze alleen maar een beetje rondjes liepen met een verhaaltje over het ras. Ik zou dan zelf willen laten zien van: kijk, hoe veelzijdig dit ras is het kan ook....
O, en de catering vond ik ook maar niks...
Eigenlijk vond ik het een beetje ongezellig ingericht, zeg maar.
Verder was het best leuk, ik weet niet of ik volgend jaar weer ga.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 14:02

Zo, hier is alles weer opgeruimd Ik leef weer zoals het moet Haha!

Enne Jos, was het nog leuk op de kermis Tong uitsteken

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:05

@Liberty; ik heb je zus nog aangesproken met de vraag of zij jou was. Niet dus, maar ik dacht ook al dat jij jonger was. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:06

Nicolletje schreef:
Verder vond ik de stands erg saai en weinig en ook niet logisch ingedeeld.
Soms was er de hele tijd alleen maar menwagens, trailers, enz en dan stond ergens in een hoekje achteraf een stalletje met klein spul.

Waarom denk je dat de beurs Paard&Koets heet Knipoog
Het is een beurs voor de mensport en ik ken een hoop mensen die zich juist vreselijk ergeren aan al die stands die niets met de mensport te maken hebben Haha!