Maar er zat leuke muziek bij van de vogeltjesdans dus Jantina en ik hebben vrolijk gevogeltjesdanst terwijl Ineke heel hard zat te doen of ze er niet bij hoorde
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), Greetje, Yootha, Nimber, Joshua (geweldig ding Jos, zit een supergeluid in, ben blij
), Obelix, MyDominique, Jurga, Syph, Irishlady, Liberty en ik denk Confetti ook nog, Stef heb ik gezien, Tinne, Ethelate en nog een paar waarvan ik de namen niet weet

(jalourse
) daar achter bleek marcel knapen te staan...
Ik vond de show van de haflingers erggg gaaf! Super zeg met die skies er achter! wat een lef ik zou t niet durven. En natuurlijk de shetlander race! super zie [***] al mee doen op mexx over een aantal jaar

Kiara schreef:Dat gevoel deel ik met je, en ik hoorde andere mensen er ook schande van spreken.
Hier een paar foto's (helaas vrij groot en prutkwaliteit) voor degenen die het niet hebben gezien:
Met touw om hoef en lijf heen:
[image]
PROTEST met open mond! (ik schrok dus is wat wazig)
[image]
Ik dacht echt dat hij zou omslaan.
[image]
Uiteindelijk lag het dier. Naast het zeiltje.
Is dit nu VRIJHEIDSdressuur?![]()
[image]
Ik heb nog meer shows gezien waar niet alles lukte, maar dat was niet zo dier-onvriendelijk dat de mensen er naderhand over spraken.
Die Schwarzwalders waren zeker gaaf!!!!
iemand een iedee wie dit is? napie schreef:Afgeknapt op de tinker gezien ik de tinkerhengst bij de stand aaide en daar direkt commentaar op kreeg van: hoe zou jij het vinden als ik zo aan jou zat? Hij vind het niet altijd leuk om geaait te worden hoor en ik kan het weten want het is mijn paard. En het is een dekhengst!
Nou ja zeg, als hij daar staat dan weet je dat hij geaait gaat worden toch (muts!)
en ook de Schwarzwalder Fuchs, jammer alleen dat ze ook niet eentje onder het zadel konden laten zien, maar ook dan schijnen ze echt superdesuperlief te zijn. (vriendin is er al bijna met 1 thuisgekomen...
)Nicolletje schreef:Verder vond ik de stands erg saai en weinig en ook niet logisch ingedeeld.
Soms was er de hele tijd alleen maar menwagens, trailers, enz en dan stond ergens in een hoekje achteraf een stalletje met klein spul.