Maar er zat leuke muziek bij van de vogeltjesdans dus Jantina en ik hebben vrolijk gevogeltjesdanst terwijl Ineke heel hard zat te doen of ze er niet bij hoorde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiara schreef:Dat gevoel deel ik met je, en ik hoorde andere mensen er ook schande van spreken.
Hier een paar foto's (helaas vrij groot en prutkwaliteit) voor degenen die het niet hebben gezien:
Met touw om hoef en lijf heen:
[image]
PROTEST met open mond! (ik schrok dus is wat wazig)
[image]
Ik dacht echt dat hij zou omslaan.
[image]
Uiteindelijk lag het dier. Naast het zeiltje.
Is dit nu VRIJHEIDSdressuur?![]()
[image]
Ik heb nog meer shows gezien waar niet alles lukte, maar dat was niet zo dier-onvriendelijk dat de mensen er naderhand over spraken.
Die Schwarzwalders waren zeker gaaf!!!!
napie schreef:Afgeknapt op de tinker gezien ik de tinkerhengst bij de stand aaide en daar direkt commentaar op kreeg van: hoe zou jij het vinden als ik zo aan jou zat? Hij vind het niet altijd leuk om geaait te worden hoor en ik kan het weten want het is mijn paard. En het is een dekhengst!
Nou ja zeg, als hij daar staat dan weet je dat hij geaait gaat worden toch (muts!)
Nicolletje schreef:Verder vond ik de stands erg saai en weinig en ook niet logisch ingedeeld.
Soms was er de hele tijd alleen maar menwagens, trailers, enz en dan stond ergens in een hoekje achteraf een stalletje met klein spul.