mala26 schreef:Hoi Cindy!! welkom hier hahaha
Hey een oude bekende!

Lian schreef:Ah Lunetten, dat is volgens mij ook een prima locatie inderdaad! Maar ik zit hier dikke prima in Lombok. Ik heb drie vrouwelijke huisgenootjes, supergezellig!
Gaaf grafische vormgeving! Toen ik een studie ging kiezen heb ik dat ook nog overwogen, maar bij gebrek aan creativiteit toch maar wat anders gaan doen haha. Ik volg momenteel een premaster aan de Universiteit, hiervoor al een HBO afgerond. Ik mag me nu dus al planoloog noemen en over 2 jaar hopelijk ook stadsgeograaf!
Ik wil juist op zoek naar een verzorg/bijrijdpony hier rondom Utrecht, alleen het meeste wat ik langs zie komen is net te ver weg (drie kwartier fietsen gaat me iets te ver). Maar ik zoek gewoon rustig verder. Nu rijd ik af en toe een lesje mee op de manege waar ik jaren lang heb gereden in de woonplaats van mijn ouders. Maar ik heb niet echt de ambities om weer op een manege te gaan rijden. Een beetje recreatief rijden en buitenritjes maken is meer mijn ding.
Verder ken ik hier ook nog niet superveel mensen, dus nieuwe mensen ontmoeten ben ik altijd voor in!
Wauw, dat is gaaf! Ja wat ik doe is MBO, dus even wat stappen lager.

Verzorgpony lijkt me ook erg gaaf hoor. Maar die verantwoordelijkheid enzo, dat is wel jammer. Buitenritten en recreatief rijden is ook echt mijn ding, dan vooral western. Maarja ik rij echt als een plumppudding momenteel.

_Linn_ schreef:Heej wat leuk dat je bij de Zilfia's Hoeve wilt gaan rijden! Ik rij ook een paard wat daar staat!
Welkom trouwens ook!
Ik ben hier heel niet actief meer, sorry! Ik lees wel altijd mee maar heb vaak niet de puf om ook te reageren, slecht excuus I know!
Oeh nice! Eerste meeting is al geregeld binnenkort zie ik!

Hey Marlinde! Nog een bekende.