Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:02

mala26 schreef:
Hoi Cindy!! welkom hier hahaha

Hey een oude bekende! :')

Lian schreef:
Ah Lunetten, dat is volgens mij ook een prima locatie inderdaad! Maar ik zit hier dikke prima in Lombok. Ik heb drie vrouwelijke huisgenootjes, supergezellig!
Gaaf grafische vormgeving! Toen ik een studie ging kiezen heb ik dat ook nog overwogen, maar bij gebrek aan creativiteit toch maar wat anders gaan doen haha. Ik volg momenteel een premaster aan de Universiteit, hiervoor al een HBO afgerond. Ik mag me nu dus al planoloog noemen en over 2 jaar hopelijk ook stadsgeograaf!

Ik wil juist op zoek naar een verzorg/bijrijdpony hier rondom Utrecht, alleen het meeste wat ik langs zie komen is net te ver weg (drie kwartier fietsen gaat me iets te ver). Maar ik zoek gewoon rustig verder. Nu rijd ik af en toe een lesje mee op de manege waar ik jaren lang heb gereden in de woonplaats van mijn ouders. Maar ik heb niet echt de ambities om weer op een manege te gaan rijden. Een beetje recreatief rijden en buitenritjes maken is meer mijn ding. :)

Verder ken ik hier ook nog niet superveel mensen, dus nieuwe mensen ontmoeten ben ik altijd voor in! :j

Wauw, dat is gaaf! Ja wat ik doe is MBO, dus even wat stappen lager. :+
Verzorgpony lijkt me ook erg gaaf hoor. Maar die verantwoordelijkheid enzo, dat is wel jammer. Buitenritten en recreatief rijden is ook echt mijn ding, dan vooral western. Maarja ik rij echt als een plumppudding momenteel. :+

_Linn_ schreef:
Heej wat leuk dat je bij de Zilfia's Hoeve wilt gaan rijden! Ik rij ook een paard wat daar staat!
Welkom trouwens ook!

Ik ben hier heel niet actief meer, sorry! Ik lees wel altijd mee maar heb vaak niet de puf om ook te reageren, slecht excuus I know!

Oeh nice! Eerste meeting is al geregeld binnenkort zie ik! :P *\o/*

Hey Marlinde! Nog een bekende. :P

Rofah

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:15

Welkom Esther en Cindy :wave:
Wel alles bijgelezen maar zit aan de morfine dus reageren doe ik even niet want ben alles alweer vergeten en heb de namen weer moeten opzoeken :')
:evaw:

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 11:17

Wanneer ben je van plan langs de Zilfia's Hoeve te gaan Cindy?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:19

Geen idee nog eigenlijk. wil even wachten tot volgende maand, als het een fijne manege is qua lessen, om te gaan lessen ivm mn salaris.
Maar daarvoor een keer een proefles kan geen kwaad!

Hoe zijn ze qua lesgeven? Is het echt vrij kinderlijk, proffessioneel, of echt basis?

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:39

Welkom iedereen!

Ik ben de laatste tijd ook niet zo actief meer hier. Ik rij nu elke week bij mijn ouders in de buurt op de manege waar ik altijd al heb gereden.
Vind het best moeilijk om mijn oude plek los te laten haha.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:45

Cindeeh schreef:
Wauw, dat is gaaf! Ja wat ik doe is MBO, dus even wat stappen lager. :+
Verzorgpony lijkt me ook erg gaaf hoor. Maar die verantwoordelijkheid enzo, dat is wel jammer. Buitenritten en recreatief rijden is ook echt mijn ding, dan vooral western. Maarja ik rij echt als een plumppudding momenteel. :+

Ik ben destijds op de HKU wezen kijken geloof ik voor grafische vormgeving. Maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo creatief, dus toch niet zo mijn ding. Lijkt me wel ontzettend tof om te kunnen, maar goed geen talent daarvoor helaas.

Een verzorgpony vraagt inderdaad wel wat meer verantwoordelijkheid, maar ik heb toch weinig contacturen dus dat valt wel te plannen gelukkig. :)

Tamzel schreef:
Welkom iedereen!

Ik ben de laatste tijd ook niet zo actief meer hier. Ik rij nu elke week bij mijn ouders in de buurt op de manege waar ik altijd al heb gereden.
Vind het best moeilijk om mijn oude plek los te laten haha.

Dat snap ik heel goed! Ik rijd ook al jaren op mijn huidige plekje en het voelt heel raar om daar eventueel mee te gaan stoppen. Heb voordat ik in Utrecht kwam wonen, ruim drie jaar in Deventer gewoond en zelfs toen reed ik nog vrolijk paard in de woonplaats van mijn ouders. Maar inmiddels ben ik zo veel in Utrecht (toen ik in Deventer woonde was ik bijna alle weekenden bij mijn ouders, nu zo af en toe) dat als ik wil paardrijden, het ook wel moet haha. :+

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:28

Hoi meiden!
Nu het lekkere weer er aan komt en ik weer meer het huis uit wil zou ik het leuk vinden om eens met een vrouw op het terras te zitten/te winkelen/rondje te wandelen whatever (ik heb alleen maar mannelijke vrienden haha. af en toe een vrouwelijke noot is heel fijn!)

wie in omgeving Nieuwegein/Ijsselstein/Vianen (of verder natuurlijk) vind het leuk om eens ergens wat te drinken?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:29

Ja me!

Ik woon in Utrecht maar ik kan zo met de tram in IJsselstein komen. :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:36

Lijkt mij ook wel leuk om eens een terrasje te pakken! :) Ik ben veel in Utrecht en Amsterdam te vinden ivm huis / studie maar heb gewoon OV dus vind het geen probleem te reizen! Ijsselstein ben ik heel vroeger nog wel eens uit geweest (in de Stee haha).

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:46

Hahah de stee, mijn oude stap plaats :D

tegenwoordig woon ik zelf in Lopikerkapel, maar IJsselstein/Nieuwegein heeft iig leuke plekjes om te zitten.
Leuk!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:39

Way een super gave foto's Felicity! Was je vakantie leuk?

Hallo Cindy! Welkom!
Over zilvias hoeve, Ik heb daar een aantal keer gereden met mijn oude school. Ik kreeg les van de studenten dus kan niets zeggen over de manier van lesgeven daar. Wel kan ik zeggen dat ik de paarden echt niet leuk vond. Een waar ik op reed was zo scheef als een banaan. Ging mooi in een krulletje lopen maar helemaal krom, vond ik niet fijn! Dan heb ik nog 2 paarden gereden die echt niet vooruit te branden waren. Echt vreselijk dat je als een beginner moest schoppen en slaan en er nog steeds geen reactie kwam.. haha. En dan was er een die wel leuk kon lopen maar die ging steeds omhoog en omdraaien als die iets eng vond (wat ik dan weer eng vond) dus geen combi voor mij.
Wat was ik toen blij met mijn eigen manege!
Maar dit alles is inmiddels zeker 3 jaar geleden! Geen idee of die paarden er allemaal nog zijn en hoe dat nu allemaal is!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 17:58

Hoi meiden, mag ik hier weer meepraten? :) Ben een tijdje niet online geweest door privé omstandigheden.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:30

natuurlijk!
hoe is het verder met iedereen?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:05

Zo... Ik ben ook een poosje afwezig geweest. Best wel druk de afgelopen tijd en ook nog een vakantie er tussendoor.

Ten eerste, welkom nieuwtjes :wave:

Terrasje pakken oid met een stel meiden vind ik ook leuk :D Kom zelf uit Tienhoven (Maarssen), maar heb of een auto of openbaar vervoer. :j

Liiszle, fijn dat jullie een leuke meid hebben gevonden! Is ze inmiddels al wat fanatieker? Ik heb inmiddels ook een bijrijder voor mijn draak. Portfolioshoot is Detroit altijd wel voor in overigens.

Adamootje, volgens mij zaten wij heel erg dichtbij elkaar in Oostenrijk. Wij zaten in Hippach. Zijn geloof ik nog langs die trieste dalafdaling heengereden op de terugweg.

Cindy, maneges in deze omgeving ben ik helaas niet zo thuis.

Verder gaat het hier best goed. Mijn dressuurpaard is zich aan het ontplooien tot een springpaard. :=
Afbeelding

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:26

zoooo die springt niet verkeerd detroit!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 01:37

Liiszle schreef:
Hoi hoi!
Ja bijrijdster is tot nu toe nog een blijvertje! alhoewel ze niet heel fanatiek is met rijden Wat ik stiekem wel gehoopt had.. maar och, ze is er nog niet zo lang en in drukke tijd, wie weet komt het wel!

Goed zo dat studie fijn gaat! is toch altijd erg prettig.

Rofah, balen joh! ik weet hoe poedersuiker het is om een goede verzorgster te vinden.. succes! Tevens beterschap.. hoop dat het allemaal te doen is voor je..

Even heel iets anders, weet iemand hier een goede instructie regio IJsselstein? Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen rust te vinden in het rijden.

Hoe gaat het met de rest hier?

Voor lessen zou je Clara van Wijk kunnen informeren. Woont in Lopik maar geeft overal in de buurt wel les :) (heeft een website)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 20:55

Jeeeetje detroit! wat een sprong! leuk! hoe hoog gaat ie?
de huidige bijrijdster heeft 3 woensdagen echt behalve poetsen niets gedaan.. dus dr op aangesproken en ze zei dat ze moest werken.. dus even laten weten dat ze ook gewoon een dag mag ruilen, zodat romy alsnog beweging krijgt. Nu is ze dus maandag geweest en heeft ze wel iets kunnen doen. ze wil ook graag les krijgen dus ik hoop dat ze door zet!

fijn dat je zelf ook weer iemand gevonden heb! hopelijk blijft ze hangen!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:34

Citaat:
Adamootje, volgens mij zaten wij heel erg dichtbij elkaar in Oostenrijk. Wij zaten in Hippach. Zijn geloof ik nog langs die trieste dalafdaling heengereden op de terugweg.

Dan zat je inderdaad heel dichtbij. :D Ik vond het een erg leuk skigebied, maar het was wel jammer dat de skigebieden niet allemaal aan elkaar verbonden waren. Desalniettemin heb ik mij prima vermaakt deze vakantie. :D En die afdaling was gewoon een drama, maar gelukkig ook gewoon afgesloten. Hoe was jouw wintersportvakantie?

En wat kan jouw paard springen zeg!

Liisle, hopelijk is je bijrijder een blijvertje.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:41

*steekt hoofd om de hoek*

Hallo springende/vakantiegangende/drukke mensen!
Ik ben er ook nog :wave: alleen een tijdje druk geweest :)) Ik ben ook voor een terrasje pakken :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:00

Liiszle, op de foto staat de hindernis op 1,20. Vrijspringen heeft ie wel hoger gedaan. Zonde dat ze alleen maae heeft gepoetst, maar wel fijn dat daar (hopelijk) verandering in gaat komen.

Adamootje, ik heb genoten van mijn wintersport verder. Vond t wel zonde dat het boven op de berg zo warm was. Daar werden de pistes in de middag een beetje papperig van.

Kssst Dreamy

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:05

Ga werken, Detroit!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:24

-O- Bijna Dreamy

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:38

Sowies waren de pistes al gauw een drama met de voorjaarsvakantiedrukte. En dan inderdaad met die warmte erbij, dat hielp nu bepaald ook niet mee. -O-

Terrasje klinkt als een goed idee!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:07

Jeetje, dat is een beste sprong, gaaf! Ik mis het paardrijden wel echt als ik dit soort dingen zie. :+

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:53

Heee wat een leven opeens hier! Leuk :D
Terrasje pakken ben ik altijd wel voor in. Zeker met het prachtige weer van de afgelopen tijd!

Wauw Detroit, wat onwijs hoog! Jij liever dan ik (ik ben nogal een mietje wat springen betreft haha). Maar hé, dat is Frissche Roemer toch?
Hopelijk gaat het alsnog de goede kant op met je bijrijdster Liiszle. Misschien dat als ze les heeft gehad dat ze dan wat fanatieker wordt!