Gefinisht in 29:28. Ruim 3min sneller dan vorig jaar. We hebben dat meteen maar even gevierd bij de MacDonalds!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Sorry voor m'n voorbarige conclusie!
. Ik vond het een goed georganiseerde start en duidelijke startvakken. Laatste km's waren wat drukker omdat de 5 en 10 mijl lopers samen kwamen, dat vond ik persoonlijk wat lastig. Maar met adequaat gebruik van de ellebogen ben ik nog in een aardig tempo doorgegaan
.
) heeft zij er even naar gekeken. Zij begon flink te knijpen in een pees waarop ik auw zei. Ah kijk die pees is geirriteerd. Wat ik nogal onlogisch vind, aangezien ik daar voor de rest nooit pijn heb.. Ik wil de kennis van een arts niet ondermijnen, maar ik twijfelde er wel wat aan. Dit is weer doorgespeeld naar de fysio en deze vond het ook wat twijfelachtig. Zij zegt er in het kort over: zolang jij niet zonder krukken loopt ben je te duur om verder te onderzoeken. Dit is nu enkele weken geleden. Ondertussen zijn de fysio en ik doorgegaan met oefeningen en tapen. De eerste wijze van tapen bracht geen verlichting aan, en zelfs meer klachten. Tweede manier (meer rond de knieschijf) die we nu proberen lijkt wat te helpen, maar heb nog wel pijn aan mijn knie. Als het met drie weken nog niet over is, stuurt de fysio mij weer door. Word er een beetje moe van na 8 maanden ondanks dat ik niet op krukken loopt belemmerd het mij wel. Ik kan niet op mijn hurken werken of veel belasten en uiteraard het lopen en fietsen niet meer..
). Lastig hoor! Klinkt iig als een prima fysio hopelijk kom je er nog uit!
. En als 21e van de 270 in mijn categorie gefinisht. Vanochtend met de groep meegelopen, maar niet getraind, alleen half uurtje uitgelopen. Jullie nog aan het lopen dit weekend?
.
), dus doe nog wel eens een 10km op een kleiner evenement.
.