FM Paarden Rockanje duin en strand -24 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:37

DShots schreef:
Zijn er mensen nog die willen nabestellen, Roxanne wou nabestellen maar nooit meer wat van gehoord. Terwijl de foto wel klaar is..

Dat is niet helemaal waar, jij zei ik heb hem morgen klaar dan hoor je van me, maar na al weken wachten op je fotos duurde het nabestellen net zo lang en vandaar dat ik een beetje klaar was met het feit dat jeje beloftes niet na komt

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 18:38

roxyolly schreef:
DShots schreef:
Zijn er mensen nog die willen nabestellen, Roxanne wou nabestellen maar nooit meer wat van gehoord. Terwijl de foto wel klaar is..

Dat is niet helemaal waar, jij zei ik heb hem morgen klaar dan hoor je van me, maar na al weken wachten op je fotos duurde het nabestellen net zo lang en vandaar dat ik een beetje klaar was met het feit dat jeje beloftes niet na komt

Heb je vaak op fb een berichtje gestuurd. Heb zelf de foto laten zien of je hem goed vond ;)
Zelfs daar kreeg ik geen reactie ol

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:07

DShots schreef:
roxyolly schreef:

Heb je vaak op fb een berichtje gestuurd. Heb zelf de foto laten zien of je hem goed vond ;)
Zelfs daar kreeg ik geen reactie ol

Indd 3weken later als dat je had beloofd ;)

DShots

Re: FM Paarden Rockanje duin en strand -24 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 23:01

Dat is ten eerst niet waar. Heb gem gelijk gedaan en een vb gestuurd of die zo goed was. We waren ook vrienden en je hebt me ook geblokt op fb. Maarja prima, staat denk al een tijdje klaar. Dan staat ie nu in de prullenbak. En verder heb vaak gestuurd en toen stond er 1 week geleden online geweest op messenger..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 13:53

Goed dat dit topic even de lucht in wordt geschopt :)

Ik ga morgen even goed ervoor zitten om alle foto's voor iedereen opnieuw netjes na te bewerken, dus morgen worden de bestelpagina's die iedereen als het goed is heeft ontvangen opnieuw bijgewerkt zodat de foto's wat fijner in te zien zijn en niet zo overheerst worden door grote logo's et cetera. Mochten jullie aan de hand daarvan willen nabestellen, dan heb ik nu nieuwe tarieven voor fotomeetings maar dan is het denk ik het handigst om dus even te wachten met nabestellen tot de pagina's zijn geupdate :j Touwtjes e.d. werk ik dan ook direct weg.

Voor het nabestellen van de fotomeetings kun je hier de 'pakketten' in ieder geval alvast zien; http://invisiblehorse.nl/?page_id=1070

Morgen zal ik dus iedereen wederom een link sturen met de nieuwe nabestel-pagina, excuses voor 't ongemak :j
Foto's zullen van mijn kant overigens niet verwijderd worden, HD is nog lang niet vol en als ie al vol raakt dan gaan ze op een externte HD dus zullen altijd beschikbaar blijven :j

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 19:45

Ik wil al bijna weer hahaha

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:44

Op dit moment ben ik overgestapt naar een computer, mocht er dus interesse zijn voor nabestelling laat het even weten :).

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 21:29

Is er nog interesse ? Net van Danielle berichtje gehad. Die wou nog nabestellen :)

DShots schreef:
Op dit moment ben ik overgestapt naar een computer, mocht er dus interesse zijn voor nabestelling laat het even weten :).

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 11:19

Ik nog steeds! haha

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 11:25

coldsummers schreef:
Ik nog steeds! haha

Ook van mij? Of iemand anders?

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 12:12

DShots schreef:
coldsummers schreef:
Ik nog steeds! haha

ook van jou

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 12:20

coldsummers schreef:
DShots schreef:

ook van jou

Ik zal eens allemaal op mn computer zetten. En misschien nog wat bewerken. Lijntjes weg werken :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 12:28

Iedere model krijg zijn of haar eigen album, hier kan uit gekozen worden voor afdrukken :)
Je kan de foto op groot formaat krijgen, of ik laat ze zelf afdrukken :)